Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv příčného ztužení oblouků dvoukolejného železničního mostu při dynamické odezvě
Bureš, Vojtěch ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Martinásek, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je statická a dynamická analýza oblouků ocelového železničního mostu a zkoumaní vlivu jejich ztužení. Byl vytvořen deskostěnový model v programu Ansys, ten následně zatížen a staticky posouzen dle teorie druhého řádu s vloženými imperfekcemi. Dynamická analýza se věnovala vlivu ztužení na dlouhodobou životnost konstrukce. Výsledky na modelech s obloukovými ztužidly a bez ztužidel byly porovnány.
Průmyslová hala
Forman, Radek ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Skladová a výrobní dvoulodní hala s nosnou ocelovou konstrukcí a tepelně izolačním pláštěm, o rozpětí 36 m a délce 72 m. Součástí haly jsou dva mostové jeřáby o nosnosti 32t a 40t. Hlavní nosná konstrukce je řešena jako rámová s plnostěnými vazníky a sloupy. Sloupy jsou řešeny kloubově, umístěny modulově po 6m. Hala je řešena pro I. sněhovou oblast.
Návrh deskového mostu o jednom poli
Sobková, Sára ; Tomečka, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je rekonstrukce železničního mostu na trase Český Tě-šín - Ostrava-Svinov v km 6,482. Objekt se nachází v extravilánu, převádí dvě kolejové trasy a překonává účelovou komunikaci. Je navržena železobetonová desková konstrukce o jednom poli uložená na kolejnici. Délka přemostění je 6 m. Účinky zatížení jsou spočítány pomocí programu AxisVM, statické výpočty jsou provedeny v programu Mathcad. Je navržena ohybová a smyková výztuž. Je ověřen mezní stav použitelnosti. Dále je spočítána únava betonářské výztuže a betonu. Je navrhnuta výztuž opěry pro omezení vzniku trhlin nad pracovní spárou vlivem smršťování. Je ověřen dynamický součinitel.
Návrh deskového mostu o jednom poli
Sobková, Sára ; Tomečka, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je rekonstrukce železničního mostu na trase Český Tě-šín - Ostrava-Svinov v km 6,482. Objekt se nachází v extravilánu, převádí dvě kolejové trasy a překonává účelovou komunikaci. Je navržena železobetonová desková konstrukce o jednom poli uložená na kolejnici. Délka přemostění je 6 m. Účinky zatížení jsou spočítány pomocí programu AxisVM, statické výpočty jsou provedeny v programu Mathcad. Je navržena ohybová a smyková výztuž. Je ověřen mezní stav použitelnosti. Dále je spočítána únava betonářské výztuže a betonu. Je navrhnuta výztuž opěry pro omezení vzniku trhlin nad pracovní spárou vlivem smršťování. Je ověřen dynamický součinitel.
Průmyslová hala
Forman, Radek ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Skladová a výrobní dvoulodní hala s nosnou ocelovou konstrukcí a tepelně izolačním pláštěm, o rozpětí 36 m a délce 72 m. Součástí haly jsou dva mostové jeřáby o nosnosti 32t a 40t. Hlavní nosná konstrukce je řešena jako rámová s plnostěnými vazníky a sloupy. Sloupy jsou řešeny kloubově, umístěny modulově po 6m. Hala je řešena pro I. sněhovou oblast.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.