Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Driving Academy
Pařízek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti Driving Academy Cíle: Cílem práce je představení marketingové komunikace společnosti Driving Academy, s.r.o., shrnutí využívaných komunikačních nástrojů a následné navržení marketingové komunikaci pro rok 2016. Metody: Pro sběr informací byl použit kvalitativní výzkum v podobě deskriptivní případové studie. Studie se skládá z kvalitativních rozhovorů, analýz textů a dokumentů společnosti. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace pro rok 2016. Práce bude poskytnuta společnosti Driving Academy. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, řízení vozu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.