Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pitný režim dětí mladšího školního věku a jeho dodržování ve vybraných základních školách
Nečesaná, Ivana ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Vodáková, Jitka (oponent)
Pitný režim dětí mladšího školního věku a jeho dodržování ve vybraných základních školách Diplomová práce se zabývá studiem pitného režimu dětí mladšího školního věku se zaměřením na problematiku dodržování pitného režimu ve škole. V práci je popsán význam vody v lidském těle a vliv dehydratace. Dále je provedena rešerše z několika různých zdrojů ohledně potřeby vody u dětí. Pozornost je věnována zajištění pitného režimu ve školách i s ohledem na platnou legislativu. Vlastní výzkumná sonda sleduje pitný režim dětí mladšího školního věku jak během jejich pobytu ve vybraných školách na 1. stupni, tak v jejich rodinách, je provedeno metodou dotazníkového šetření. Jednotlivé výsledky průzkumu jsou představeny a komentovány. Na základě provedeného průzkumu a informací z dostupné literatury je formulováno doporučení pro pedagogickou praxi.
Pitný režim dětí mladšího školního věku a jeho dodržování ve vybraných základních školách
Nečesaná, Ivana ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Vodáková, Jitka (oponent)
Pitný režim dětí mladšího školního věku a jeho dodržování ve vybraných základních školách Diplomová práce se zabývá studiem pitného režimu dětí mladšího školního věku se zaměřením na problematiku dodržování pitného režimu ve škole. V práci je popsán význam vody v lidském těle a vliv dehydratace. Dále je provedena rešerše z několika různých zdrojů ohledně potřeby vody u dětí. Pozornost je věnována zajištění pitného režimu ve školách i s ohledem na platnou legislativu. Vlastní výzkumná sonda sleduje pitný režim dětí mladšího školního věku jak během jejich pobytu ve vybraných školách na 1. stupni, tak v jejich rodinách, je provedeno metodou dotazníkového šetření. Jednotlivé výsledky průzkumu jsou představeny a komentovány. Na základě provedeného průzkumu a informací z dostupné literatury je formulováno doporučení pro pedagogickou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.