Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Ha Thuc, Thanh Tung ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brabec, Michal (oponent)
Cílem práce je obecně vysvětlit, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s Firemní kulturou společnosti Nike. V úvodní části je definována firemní kultura obecně, popsány rysy silné firemní kultury, determinanty vlivů, typy firemních kultur, firemní identita a etika, nastíněna typologie firemních kultur, dimenze národních kultur a modelové přístupy. Druhá část se zabývá charakteristikou společnosti, historií, cíli a organizační strukturou. Zároveň v druhé části této části začíná praktická část jako interní komunikace firmy, firemní zvyky a tradice, community impact a je určena typ kultury. Je zde taky probírána styl práce, motivace a odměňování zaměstnanců, vzdělávání, dress code. Třetí práce je výzkum, kde pomocí hloubkového rozhovoru se seniorním manažerem Nike a analogie s tvrzeními zaměstnanců Nike určí síla firemní kultury a povědomí jejich zaměstnanců o firemní kultuře Nike.
Fenomén školní uniformy
Khyrová, Martina ; Hanuš, Jiří (vedoucí práce) ; Hůla, Zdenek (oponent)
Práce zpracovává téma fenoménu školních uniforem. Seznamuje nás s uniformitou v oblékání, se stručnou historií vzniku uniforem a následně s historií zavádění uniforem na školách. Práce mapuje některé státy, ve kterých mají školní uniformy dlouholetou tradici, a seznamuje nás se školami v České republice, kde je tento trend na začátku. Cílem práce je zmapovat, kde se u nás školní uniformy nosí, co vše obnáší zavedení uniforem na českých školách a jaké výhody a nevýhody vyplývají ze školní uniformové kázně. Formou výzkumného šetření pomocí dotazníku je zjišťováno, co si širší veřejnost o uniformové kázni na českých školách myslí a jak na ně samotné uniformy ve školách působí. Ve výtvarně didaktické části práce jsou předloženy návrhy výtvarných úkolů, které jsou s tématem uniformity spojené. Následuje prezentace zrealizování těchto návrhů. V autorské části práce jsou předloženy vlastní kresebné návrhy školní uniformy. Návrhy jsou předány zkušenému kreslíři, který je oživí pomocí figurální kresby. Klíčová slova: uniforma, škola, dress code, nosit, výtvarná výchova
Fenomén vojenské a policejní uniformy
Havlín, František ; Bakšteinová, Marie (vedoucí práce) ; Šindelová, Jana (oponent)
Bakalářská práce zobrazuje historický vývoj vojenských uniforem od starověku až po vojenskou uniformu současných armád a zároveň zkoumá vliv uniformity odívání na život v civilní sféře. V teoretické části je pozornost věnována důvodům vzniku uniforem a jejich přeměně z pestře zbarveného oděvu na ryze funkční, současný oděv s ochrannými prvky, ale i reprezentativní uniformy pro slavností příležitosti. Hledá vzory vojenského stejnokroje v současné módě a důvody jejich použití u renomovaných návrhářů. Rovněž se věnuje pojmu dress code, který ovlivňuje stále více styl našeho oblékání. Pro jeho důležitost je toto téma zpracováno i v didaktické části práce. Závěrečná část se zabývá výzkumem, ve kterém je zjišťováno vnímání policejní uniformy jako oděvu a její promítání do pocitů v uniformované i civilní sféře. V autorsky výtvarné části jsou s jistým nadhledem zobrazena témata související s prostředím Policie ČR.
Texaská firemní kultura
Hronzová, Kristýna ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem "Texaská firemní kultura" je nalézt a popsat specifika texaské firemní kultury v rámci americké firemní kultury. V práci jsou nejprve definovány teoretické pojmy související s kulturou a firemní kulturou. V praktické části páce je rozebrána americká firemní kultura, jmenovitě etický kodex, společenskou zodpovědnost firem, pracovní prostředí, teambuilding a dresscode. Poslední část rozebírá samotný Texas, jeho kulturu obecně, historii, nezávislost, patriotismus a náboženské přesvědčení. Následně jsou popsána specifika texaské firemní kultury. Práce poskytuje detailní pohled na texaskou firemní kulturu jako specifický oddíl americké firemní kultury, zároveň napomáhá pochopení kulturních hodnot v Texasu, což vede k lepší orientaci při obchodním jednání.
Firemní kultura ČSOB a Raiffeisenbank
Svobodová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury, která je dále demonstrována na příkladech společností ČSOB a Raiffeisenbank. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebrána kultura a firemní kultura jako taková. Dále jsou zde základní informace jak o společnosti ČSOB, tak o společnosti Raiffeisenbank. V praktické části je na základě rozhovoru se zaměstnanci obou společností popsán vztah společnosti k zaměstnancům, otázky etického kodexu a společenské odpovědnosti firem a předepsaný dress code. Na závěr práce porovnává firemní kulturu těchto dvou společností.
Analýza role etikety v obchodním jednání vybrané společnosti
Brchlová, Petra ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Adámek, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza role společenského chování a dodržování pravidel etikety v obchodním styku ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy. Dále se zabývá důležitými prvky během obchodního jednání jako představování, podání ruky či předání vizitek. Objasňuje správné postupy v distanční komunikaci a dress code v obchodním styku. Cílem praktické části je doporučit opatření na zlepšení situace ve společnosti na základě porovnání interních postupů vybrané společnosti s pravidly etikety a vyhodnocení dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.