Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trámový silniční most
Tang, Minh Phú ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli. Most převádí silnici III. třídy, kategorie S7,5, přes mezinárodní silnici E442. Byly zpracovány 3 studie. K podrobnému zpracování byla zvolena studie C. Jedná se o monolitickou dvoutrámovou dodatečně předepnutou konstrukci. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 19.1. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu.
Bridge in the Doubravice village
Cibičková, Viktória ; Strnad, Jiří (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is the design of the bridge structure over the Svitava River. The most preferred variant was selected from three developed studies. The selected load-bearing structure is post-tensioned double girder bridge. It is a single-span bridge with a bridging length 25,27 m. After detailed processing and assessment for the ultimate limit state and usability, detailed drawings and visualisations were produced.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Most nad místní komunikací a potokem
Tichavská, Andrea ; Čihák, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh betonového dálničního mostu podle evropských norem. Dálnice je vedena na dvou samostatných předpjatých nosných konstrukcích, kterých průřezy jsou tvořeny dvoutrámem po délce konstatního průřezu. Mostovka je vzhledem na svoji velikost a charakter přemosťované překážky budována na pevné skruži. Práce obsahuje návrh a posouzení nosné konstrukce v podélném a příčném směru včetně výpočtu příčníků a kotevní oblasti.
Bridge in the Doubravice village
Cibičková, Viktória ; Strnad, Jiří (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is the design of the bridge structure over the Svitava River. The most preferred variant was selected from three developed studies. The selected load-bearing structure is post-tensioned double girder bridge. It is a single-span bridge with a bridging length 25,27 m. After detailed processing and assessment for the ultimate limit state and usability, detailed drawings and visualisations were produced.
Trámový silniční most
Tang, Minh Phú ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli. Most převádí silnici III. třídy, kategorie S7,5, přes mezinárodní silnici E442. Byly zpracovány 3 studie. K podrobnému zpracování byla zvolena studie C. Jedná se o monolitickou dvoutrámovou dodatečně předepnutou konstrukci. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 19.1. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Most nad místní komunikací a potokem
Tichavská, Andrea ; Čihák, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh betonového dálničního mostu podle evropských norem. Dálnice je vedena na dvou samostatných předpjatých nosných konstrukcích, kterých průřezy jsou tvořeny dvoutrámem po délce konstatního průřezu. Mostovka je vzhledem na svoji velikost a charakter přemosťované překážky budována na pevné skruži. Práce obsahuje návrh a posouzení nosné konstrukce v podélném a příčném směru včetně výpočtu příčníků a kotevní oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.