Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Most přes Knovízský potok
Navrátil, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes Knovízský potok. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o pěti polích. Byly zpracovány tři studie a jedna z nich, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 3 x 32 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Dvoutrámový most přes řeku Bebravu
Hlavoň, Michal ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes řeku Bebrava. Hlavní náplní je výpočet spojité nosní konstrukce o třech polích. Byly zpracovány tři varianty, z nichž byla zvolena varianta předpjatého dvoutrámovéhomostu.Rozpětí jednotlivých polích je 23+29+23 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu SciaEngeneer 15.1. Všechny výpočty jsou provedeny dle Eurokódů.
Dvoutrámový most přes řeku Bebravu
Hlavoň, Michal ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes řeku Bebrava. Hlavní náplní je výpočet spojité nosní konstrukce o třech polích. Byly zpracovány tři varianty, z nichž byla zvolena varianta předpjatého dvoutrámovéhomostu.Rozpětí jednotlivých polích je 23+29+23 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu SciaEngeneer 15.1. Všechny výpočty jsou provedeny dle Eurokódů.
Most přes Knovízský potok
Navrátil, Tomáš ; Lerch, David (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes Knovízský potok. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o pěti polích. Byly zpracovány tři studie a jedna z nich, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 3 x 32 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Most na rychlostní silnici
Lindtner, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu na Rychlostní silnici R1, v km 1,293 nad cestou III/51311. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o čtyřech polích. Byli zpracované čtyři studie a první varianta dvoutrámové monolitické konstrukce byla vybrána. Rozpětí polí se pohybuje v rozmezí od 25 m - 30 m. Dvoutrám se skládá ze dvou dodatečně předpjatých betonových trámů a železobetonové desky. Statické modely a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Most se nachází v půdorysném oblouku, nicméně, byl zvolen kompromis (z důvodu malého zakřivení), posuzování napřímené konstrukce. Byly zanedbány účinky zatížení teplotou, větrem a vodorovné síly od dopravy.
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.