Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parkovací garáž u Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích
Pučálka, Radoslav ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci je vypracován návrh vícepatrové parkovací garáže v areálu Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích z důvodu nedostačující kapacity parkovacích stání. Cílem práce je vytvoření dostatečného množství parkovacích stání, která by vyřešila deficit parkovacích ploch a napojení se na ulici Jihlavská. Parkovací garáž je situována na jižní straně areálu Fakultní nemocnice a zajišťuje pěší napojení do nemocnice. Parkovací garáž by měla sloužit jak pro pacienty a návštěvníky, tak i pro zaměstnance nemocnice. Diplomová práce zohledňuje řešení terminálu VHD Nemocnice Bohunice a pro pacienty a návštěvníky nemocnice také navrhuje nemocniční park.
Technická studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín
Misiarzová, Vendula ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín, který povede v koridoru dostupného městského pozemku. V rámci zpracování studie obchvatu bude vyřešeno napojení obchvatu na stávající silnici III/3842 a ulici Hostislavovu v místech křižovatky s ulici Chrpovou. V návrhu bylo také nutno zohlednit dopravní napojení uvažované obytné zóny a přístup pěších z ulice Hostislavova. Projekt byl zpracován ve dvou variantních řešeních, lišící se druhem navržené křižovatky u ulice Hostislavova. Ve variantě - A byla navržená styková křižovatka, ve variantě – B pak okružní křižovatka. Dále bylo provedeno zhodnocení těchto dvou variant a pro podrobné zpracování technické studie byla vybrána Varianta – A.
Návrh sídelní struktury soudobého města v historickém kontextu.
Suchanek, Tomáš ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce bylo vytvoření sídelní struktury na území katastrálního území města Náměšť nad Oslavou. Konkrétně v jihozápadní části obce, v místech dnešních zemědělských ploch. Hlavním záměrem práce je vytvoření kvalitní obytné struktury pro celé řešené území, která bude navazovat na přilehlou zástavbu a vytvářet centrum s městkou vybaveností pro tuto nově navrženou čtvrť. Klíčovým aspektem návrhu je dopravní napojení na stávající silniční síť města a překonání bariéry kterou tvoří železniční trať. Navržená zástavba reaguje na současné a budoucí předpokládané potřeby města. S přihlédnutím k velikosti je řešené území rozděleno do tří částí s ohledem na časové návaznosti a charakter zástavby. Z urbanistického hlediska, první fáze navazuje na stávající síť ulic a vytváří přechod mezi původní a navrženou zástavbou a navrhuje dopravní napojení řešeného území. Ve druhé a třetí fázi je řešena zbývající plocha řešeného území, systémem pravidelných ulic vedených v místech s malým sklonem terénu, propojených krátkými ulicemi s vyšším sklonem. Diplomová práce řeší propojení města a zeleně, zvyšuje atraktivitu území navržením veřejné vybavenosti a služeb a pracuje s pohledovými osami ze stávají zástavby na navrženou lokalitu.
Návrh sídelní struktury soudobého města v historickém kontextu.
Suchanek, Tomáš ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce bylo vytvoření sídelní struktury na území katastrálního území města Náměšť nad Oslavou. Konkrétně v jihozápadní části obce, v místech dnešních zemědělských ploch. Hlavním záměrem práce je vytvoření kvalitní obytné struktury pro celé řešené území, která bude navazovat na přilehlou zástavbu a vytvářet centrum s městkou vybaveností pro tuto nově navrženou čtvrť. Klíčovým aspektem návrhu je dopravní napojení na stávající silniční síť města a překonání bariéry kterou tvoří železniční trať. Navržená zástavba reaguje na současné a budoucí předpokládané potřeby města. S přihlédnutím k velikosti je řešené území rozděleno do tří částí s ohledem na časové návaznosti a charakter zástavby. Z urbanistického hlediska, první fáze navazuje na stávající síť ulic a vytváří přechod mezi původní a navrženou zástavbou a navrhuje dopravní napojení řešeného území. Ve druhé a třetí fázi je řešena zbývající plocha řešeného území, systémem pravidelných ulic vedených v místech s malým sklonem terénu, propojených krátkými ulicemi s vyšším sklonem. Diplomová práce řeší propojení města a zeleně, zvyšuje atraktivitu území navržením veřejné vybavenosti a služeb a pracuje s pohledovými osami ze stávají zástavby na navrženou lokalitu.
Technická studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín
Misiarzová, Vendula ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín, který povede v koridoru dostupného městského pozemku. V rámci zpracování studie obchvatu bude vyřešeno napojení obchvatu na stávající silnici III/3842 a ulici Hostislavovu v místech křižovatky s ulici Chrpovou. V návrhu bylo také nutno zohlednit dopravní napojení uvažované obytné zóny a přístup pěších z ulice Hostislavova. Projekt byl zpracován ve dvou variantních řešeních, lišící se druhem navržené křižovatky u ulice Hostislavova. Ve variantě - A byla navržená styková křižovatka, ve variantě – B pak okružní křižovatka. Dále bylo provedeno zhodnocení těchto dvou variant a pro podrobné zpracování technické studie byla vybrána Varianta – A.
Dopravní napojení venkovských obcí Jihomoravského kraje
Kukleta, Tomáš
Tématem diplomové práce je analýza dopravního napojení venkovských obcí v Jihomoravském kraji. V teoretické části jsou formou rešerše odborné literatury definovány pojmy týkající se dopravy a dopravní obslužnosti. Následuje deskripce druhů dopravy dle obsluhovaného území a charakteristika systému IDS JMK. Dále je popsána dopravní a socioekonomická charakteristika JMK. V praktické části je provedena situační analýza dopravního napojení obcí v JMK ve všedních dnech a o víkendech. Je hodnocena na základě tři parametrů: frekvence, doby a ceny. Dopravní obslužnost byla zjišťována ve skupinách obcí podle počtu obyvatel ve směru do spádového centra jednotlivých okresů a do hlavního města JMK Brna. Praktickou část uzavírá analýza alternativní individuální dopravy (doba a cena jízdy) při různém počtu přepravovaných osob a možnosti cyklistické dopravy pro tři vybrané mikroregiony.
Parkovací garáž u Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích
Pučálka, Radoslav ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci je vypracován návrh vícepatrové parkovací garáže v areálu Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích z důvodu nedostačující kapacity parkovacích stání. Cílem práce je vytvoření dostatečného množství parkovacích stání, která by vyřešila deficit parkovacích ploch a napojení se na ulici Jihlavská. Parkovací garáž je situována na jižní straně areálu Fakultní nemocnice a zajišťuje pěší napojení do nemocnice. Parkovací garáž by měla sloužit jak pro pacienty a návštěvníky, tak i pro zaměstnance nemocnice. Diplomová práce zohledňuje řešení terminálu VHD Nemocnice Bohunice a pro pacienty a návštěvníky nemocnice také navrhuje nemocniční park.
Aglomerace Olomouc v mezinárodních logistických sítích
Bokij, Lilia ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Práce představuje pojem city logistika, dále hodnotí stav její aplikace ve městě Olomouc, uvádí konkrétní realizované projekty logistického charakteru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.