Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
CVACHOVÁ, Denisa
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného obchodníka. V úvodní části práce jsou na základě odborné literatury představeny základní pojmy marketingové komunikace a je vysvětleno organizované sociální hnutí Fair Trade. Výstup praktické části je tvořen představením společnosti Dm drogerie markt, analýzou stavu marketingové komunikace u značky Fairtrade a dotazníkovým šetřením v místě prodeje. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, jak návštěvníci maloobchodní prodejny vnímají marketingovou komunikaci společnosti Dm drogerie markt u fairtradových výrobků. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení dosud používaného komunikačního mixu společnosti Dm drogerie markt.
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Vachková, Rita ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.