| |
|
Řízení nákupu, distribuce a prodeje cukrovinek
HRDLIČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo podat ucelený pohled na analýzu podnikových procesů, které řídí nákup, distribuci a prodej v obchodní korporaci, která se zabývá prodejem a distribucí rychloobrátkového zboží. Na základě získaných poznatků jsou navrhována řešení vedoucí k optimalizaci a zefektivnění podnikových procesů.
|
| |
|
Provize a trh finančního zprostředkování
Macura, Marek ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá trhem finančního zprostředkování a distribuce na finančním trhu. Pomocí situační analýzy odhaluje vazby a principy fungování trhu finančního zprostředkování a zaměřuje se na roli regulace finančního trhu a provizní odměny. Analyzuje dopady změn provizního odměňování na různé distribuční modely.
|
|
The role of logistics in the pharmaceutical industry
Lišháková, Michaela ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Búda, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá logistikou distribučního řetězce ve farmaceutickém průmyslu, přičemž klade důraz zejména na velkodistribuční společnosti působící v tomto odvětví na českém trhu. V úvodě přibližuje obecné nároky spojené se skladováním a distribucí léčiv, které jsou kladeny regulačními orgány a farmaceutickými výrobci. Následně reaguje na nedávné události, které pozměnily charakter tohoto odvětví na globální i lokální úrovni. Zaměřuje se na přetvoření vztahů mezi jednotlivými subjekty v dodavatelském řetězci, v souvislosti s nárůstem produkce léčiv v rozvojových zemích, měnícím se charakterem farmaceutických výrobků a rychlým rozvojem technologií. Dále popisuje systém fungování distribuce léčiv na domácím trhu a analyzuje postavení a obchodní politiku největších velkodistribučních firem. Vysvětluje, proč lze v blízké budoucnosti očekávat výraznou vlnu konsolidací a navrhuje obchodní strategii, která by ve vybrané společnosti měla přispět k udržení postavení na českém trhu.
|
|
Tvorba distribučního řetězce pro textilní výrobky
NOVÁKOVÁ, Iveta
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu logistického řetězce pro textilní výrobky. V rámci této problematiky byla provedena analýza vhodných dodavatelů a poté jejich výběr. Poté byly zjišťovány nejvhodnější možnosti přepravy do České republiky v souladu s optimalizovanou nákladovou náročností. V další fázi byla provedena analýza predikce poptávky, na kterou následně navazovala metoda ekonomicky výhodného objednacího množství. V poslední fázi na základě provedených analýz byly vytvořeny optimální distribuční.
|
|
Optimalizace distribučního řetězce v mlékárenském průmyslu
HAZUKOVÁ, Petra
Hlavním cílem diplomové práce je analýza distribučního řetězce ve společnosti Madeta a. s., počínaje dodávkami z výroby, přes centrální sklad, distribuční centra, střediska, až k dodávkám do obchodní sítě. Deskripce kritických faktorů a navržení opatření, která povedou k optimalizaci logistického zajištění distribučního řetězce z hlediska úrovně logistických služeb a logistických nákladů.
|
| |
|
Distribuční řetězec při prodeji obuvi
ŠTĚRBOVÁ, Petra
Tato práce se zabývá distribučním řetězcem při prodeji obuvi. Spolupráce byla navázána s celosvětově známou firmou Baťa, jejíž základy byly budovány v České Republice (ve Zlíně). Cílem práce bylo analyzovat činnost firmy Baťa, a to především z hlediska logistiky a logistických služeb. Podrobněji byly řešeny články: prodejna - konečný zákazník. V této části bylo provedeno dotazníkové šetření a následně navrženy možnosti zlepšení. Porovnat minulost se současností na třech zvolených znacích a osvětlit současnou situaci na trhu s obuví v ČR, bylo dalšími dílčími cíli. Poslední řešenou záležitostí byla predikce prodeje.
|
|
Analýza mezinárodního distribučního řetězce u vybraného pivovaru
HOFBAUER, Jan
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit aktuální podobu mezinárodního distribučního řetězce se zaměřením na materiálové a informační toky mezi jednotlivými články logistického řetězce při distribuci piva, odhalit kritické body v mezinárodním distribučním řetězci Budějovického měšťanského pivovaru a.s. a navrhnout jakákoliv možná řešení objevených a analyzovaných problémů, popřípadě navrhnout procesy zlepšení samotného distribučního řetězce tak, aby měl pivovar možnost posílit svou pozici obchodně-výrobní společnosti na mezinárodních trzích
|