Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výtvarné činnosti pro dvouleté děti v mateřské škole
Grulichová, Karmen ; Fišerová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Teoretická část je zaměřena na vývoj dítěte do konce předškolního období. Dále jaké možnosti institucionální péče o děti mladší tří let byly v minulosti a jaké jsou v současné době. Poslední kapitola se věnuje dětskému výtvarnému projevu. Zaměřuje se na vývoj, výtvarné techniky, metody a cíle výtvarných činností. Praktická část obsahuje analýzu série spontánních kreseb dětí mladších tří let. Dále obsahuje dotazníkové šetření týkající se výtvarných činností určené pro učitelky mateřských škol, které mají ve třídě dvouleté děti. Na základě výzkumné sondy a sběru dat z dotazníkového šetření bylo navrhnuto a ověřeno několik výtvarných úloh pro děti tohoto věku. Klíčová slova Předškolní vzdělávání; děti do tří let věku; vývoj výtvarného projevu; výtvarná výchova
Terapeutické aspekty prostorové tvorby u dospívajicích
DIVIŠOVÁ, Olga
Bakalářská práce popisuje terapeutické aspekty prostorové tvorby a jejich přínos v arteterapii. Zaměřuje se na výtvarný projev v období dospívání a jemu předcházejícímu období tzv. výtvarné krize, pro které hledá východisko v uplatnění trojrozměrné tvorby. Tato bakalářská práce je sestavena ze dvou částí, teoretické a praktické. Praktická část obsahuje návrh na vytvoření prostorové techniky s terapeutickým přesahem, pro obohacení stávajících tradičních prostorových technik využívaných v arteterapii. Součástí této části je i praktická realizace navržené techniky, metodika práce a následná analýza vzniklých artefaktů, včetně jejich obrazové prezentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.