Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nucená migrace z Čečenska v období čečenských válek
Paramonova, Svetlana ; Drbohlav, Dušan (vedoucí práce) ; Jelen, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá studiem nucené migrace z Čečenska v období dvou čečenských válek v letech 1996-2002. Jejím cílem je přispět ke studiu migračních strategií tehdejších uprchlíků. Tato kvalitativní studie se snaží postihnout proces nucené migrace v celé jeho komplexitě a popsat jej z pozice samotných uprchlíků. Dále se také zaměřuje na zkoumání motivů a strategií migrace čečenských uprchlíků žijících v Rusku a Rakousku a také uprchlíků, kteří se po skončení válek vrátili do Čečenska. Vliv válečného konfliktu na mobilitu obyvatelstva byl zkoumán kvalitativní metodou. Výzkumný vzorek čítal šestnáct uprchlíků, kteří odešli kvůli probíhajícím válkám. Během provedeného výzkumu byl objeven vztah mezi věkem uprchlíka a pravděpodobností návratu, odlišnosti v procesu rozhodování o migraci u čečenských a ruských uprchlíků a také silná role sociálních sítí během rozhodování o emigraci a po příjezdu do destinace. Klíčová slova: Čečensko, vynucená migrace, důvody migrace, cílové destinace migrace, návraty, kvalitativní přístup
Provoz a služby Letiště Václava Havla
Loncká, Veronika ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Provoz a služby Letiště Václava Havla: Diplomová práce se zabývá problematikou provozu a služeb největšího letiště v České republice v hlavním městě Praze. Hlavním cílem práce je detailně popsat služby, které letiště cestujícím nabízí, dále pak zhodnotit provoz na pražském letišti se zaměřením na loňskou rekordní sezónu roku 2016. Teoretická část je věnována historii, objektům na letišti, nabídce služeb a provozu. Praktická část má za úkol zmapovat, jaké služby cestující nejčastěji využívají se zaměřením na jejich pohlaví a věk.
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
VLÁŠKOVÁ, Lenka
Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Dále se tato část zabývá současnými nástroji marketingové komunikace Krkonoš a činností "Krkonoše-svazek města obcí" jejími projekty a způsobu financování. Součástí druhé části jsou výsledky vlastního šetření. V rámci třetí části je nastíněn produkt s názvem ?Labe (Elbe)?, s možností rozšířit marketingovou komunikaci v rámci zahraničního trhu cestovního ruchu. Čtvrtá část je věnována závěru, kde shrnuji provedené analýzy, případové studie a zhodnocení zjištěných poznatků v celé práci.
Komparace ubytovacích služeb ve dvou zvolených destinacích
MITÁŠOVÁ, Jaroslava
Diplomová práce analyzuje podmínky poskytování služeb v destinaci Českokrumlovsko a Lipensko, dále procesní řízení a tvrdé i měkké faktory managementu v ubytovacích zařízeních ve zvolených oblastech. První část práce se věnuje cíli a metodice práce, dále literární rešerši, kde je vysvětlen pojem cestovní ruch, ubytovací a stravovací služby, volný čas, destinace a nástin organizací působících v cestovním ruchu. Poté následuje vlastní práce, kde jsou nejdříve charakterizovány zvolené destinace, porovnání ubytovacích služeb v daných oblastech z hlediska počtu, kategorie, lůžkové kapacity a doprovodných služeb. Další kapitola se věnuje zhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě, terénním šetření a vlastní zkušenosti byla vybrána ubytovací zařízení jako příklad dobré praxe pro ostatní a s jejich majiteli provedla autorka řízené rozhovory. Na konci práce je uvedena možnost podpory z fondů Evropské unie.
Úloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském kraji
TUHÁČEK, František
Bakalářská práce analyzuje cestovní kancelář QUICKTOUR. Analýza byla zaměřena na propagaci, strategii, poskytované slevy a hlavně na poznání produktového portfolia cestovní kanceláře. V práci jsou uvedené trendy cestovního ruchu, které se odrážejí v doporučení pro cestovní kancelář. Další částí práce je terénní šetření, které bylo zaměřeno na obecné povědomí o cestovní kanceláři a zda by i rezidenti využili služeb cestovní kanceláře. Poté byl navržen produkt, který se snaží důkladně využít potenciálu cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Produkt je určený pro zahraniční klientelu a je tedy zaměřený na incoming - příjezdový cestovní ruch. Na závěr byli navrženy doporučení pro cestovní kancelář, které by měli motivovat nové potencionální klienty k návštěvě cestovní kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.