Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.