Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Kostelník, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Závada, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy, definovány základní pojmy a popsány výzkumné metody využité v práci. Metodologická část důkladně popisuje a zdůvodňuje veškeré použité metody v praktické části. Poslední praktická část získává hlubší poznatky o vnímání internetové reklamy za pomoci hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, které jsou dále rozváděny a ověřovány s využitím vlastního dotazníkového kvantitativního výzkumu, který je reprezentativní na celou českou internetovou populaci. Získaná data jsou využita k odkrytí segmentů v české internetové populaci za pomoci faktorové a shlukové analýzy a následně jsou s využitím kontingenčních tabulek rozvíjeny profily odkrytých segmentů. S využitím všech poznatků jsou v závěrečné kapitole práce shrnuta doporučení, jak nejlépe využívat jednotlivé typy internetové reklamy a jak co nejúčinněji a nejefektivněji oslovit jednotlivé odkryté segmenty.
Sexuální motivy v reklamě v ženských časopisech v České republice v letech 2009-2011
Karpova, Tatiana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sexuální motivy v reklamě v ženských časopisech v České republice v letech 2009-2011 se zabývá problematikou motivů sexuality v tištěné reklamě v časopisech o životním stylu pro ženy Elle, Marianne a Cosmopolitan. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmu sexuality v reklamě a její klasifikací, zároveň se také daný pojem vysvětluje v rámci teorie sociálního konstruktivismu Petera L. Bergera a Thomase Luckmanna a věnuje se etické problematice sexuálních motivů v reklamě, jeho současné situaci a efektivitě použití sexuálních motivů v reklamě. Výzkumná část práce se věnuje otázkám, do jaké míry a jakým způsobem se v reklamách projevují motivy sexuality. Vybrané výstupy tištěných reklam jsou podrobené deskriptivní analýze, pomocí které jsou popsány druhy sexuálních motivů, charakter sexuálního chování a typy sexuálních ženských obrazů, které se v analyzovaných reklamách vyskytují nejčastěji. Daná práce vykresluje problematiku sexuálních motivů v reklamě jak z hlediska marketingového, tak i v širším sociokulturním kontextu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.