Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A Simple Decision Problem of a Market Maker
Šmíd, Martin
We formulate a simple decision model of a market maker maximizing an utility from his consumption. We reduce the dimensionality of the problem to one. We nd that, given our setting, the quotes set by the market maker depend on the inventory of the traded asset but not on the amount of cash held by the market maker.
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.