Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.
Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Klimo, Ján ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi zákazníky firmy, aby bylo možné lépe pochopit jejich nákupní chování. Na základě aplikace modelů a výsledků výzkumu práce přináší seznam doporučení pro zlepšení produktu a pro efektivnější akvizici klientů. Závěrem prezentuje strategie pro ziskovou stimulaci opakovaného nakupování čtyř hlavních skupin zákazníků firmy. Práce předpokládá, že navrhované metody a strategie mají potenciál výrazně zvýšit zisky firmy Solosso a mohou být také aplikovány v jiných firmách.
Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví.
Johnová, Radka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Beck, Jiří (oponent)
Práce Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví (především návštěvníků muzeí a galerií) vychází z marketingové teorie spotřebitelského chování, která je aplikována na statky kulturního dědictví. Zkoumá, kdo jsou zákazníci organizací spravujících kulturní dědictví, co je motivuje k návštěvě resp. spotřebě kulturních statků, jaké jsou jejich potřeby, a zda je možné najít typické skupiny se společnými charakteristikami, které lze oslovit jako segmenty trhu společnými marketingovými postupy. Práce je v češtině prvním uceleným zmapováním chování spotřebitele na trhu kulturního dědictví resp. návštěvníků muzeí a galerií, je koncipována s ohledem na praktické využití organizacemi spravujícími kulturní dědictví a resultuje v doporučeních pro modifikaci marketingového mixu v muzeích a galeriích. Práce vychází z mikroekonomické analýzy poptávky po statcích kulturního dědictví, na ni navazuje makroanalýza specifik chování a názorů zákazníků v sektoru kultury v Evropské unii s důrazem na návštěvníky kulturního dědictví založená na kvantitativním a kvalitativním výzkumu Eurobarometru, kterou doplňuje typologie zákazníků muzeí, a to jak na základě kompilace z (velmi omezených) světových, zejména amerických zdrojů (John Falk, Jay Rounds), tak i typologie doplněná, jak ji vidí kurátoři a pracovníci českých muzeí na základě své praxe. Vlastní projekt je deskriptivním výzkumem, používá kvantitativní dotazníkové šetření na vzorku 543 respondentů návštěvníků, kteří byli dotazování ve 25 muzeích nebo galeriích metodou osobního dotazování na zastavení v období září 2008 až březen 2009. První část ověřuje hypotézy ohledně vzorců chování zákazníků; zjišťuje názory, chování, postoje, zájmy, preference, informační zdroje a motivaci k návštěvě muzeí, galerií a výstav, druhá část slouží k segmentaci a popisu návštěvníků podle sociodemografických kritérií. Závěry, vyhodnocení a zobecnění výsledků slouží k návrhům na marketingové strategie muzeí a galerií; strategii produktové inovace (výstavy a programy) pro zvýšení četnosti návštěv, vytvoření klientských abonentních programů (klubů přátel) s využitím databázového marketingu a cenovou strategii zaměřenou na výchovu budoucích klientů tj. mimosezónní cenové zvýhodnění seniorů s dětmi. V teoretické rovině práce dokazuje, že se jedná o nerozpínavý, homogenní a věrný trh, klienti jsou vyznavači aktivního životního stylu a potvrzuje hypotézu o vhodnosti jednoho z nástrojů holistické koncepce, a to strategii kooperace s dalšími kulturními a společenskými organizacemi. V příloze jsou kompletní výsledky vlastního výzkumu autorky a některá další statistická data, na která se práce odvolává.
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Wachtler, Kamilla Dóra ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první části práce stručně shrnuje koncpety a postupy direct marketingu, jejich dosavadní vývoj a trendy..V další části se v souvislosti s uplatněním direct marketingu analyzují odlišnosti mezi B2B a B2C marketingovou komunikací a její role v IT společnosti (IT odvětví). Poslední část práce obsahuje případovou studii spolupráce společností SEAL Communication a Oracle, jenž ukazuje, jak IT společnost může efektivně využívat direct marketing pro dosažení svých cílů a vytváření dlouhodobých a plodných vztahů se zákazníky. Pro úspěšnou marketingovou kapmpaň (direct marketing) byly využity jak internetové nástroje, tak tradiční metody marketingu, což ukazuje, že je možné při zacílení na různé skupiny s odlišnými potřebami společně využívat odlišné marketingové postupy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.