Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Pospíšilová, Petra ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá databázemi s obchodně-marketingovými informacemi o ekonomických subjektech registrovaných v České republice, které jsou dostupné na českém trhu. Sleduje vznik a vývoj databází obecně, pojednává o databázích ekonomických subjektů a přináší přehled nejvýznamnějších poskytovatelů informací o firmách a jejich informačních produktů. Analyzuje dvě vybrané databáze firem a popisuje na praktickém příkladu jejich využití z pohledu marketingového pracovníka.
Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Pospíšilová, Petra ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá databázemi s obchodně-marketingovými informacemi o ekonomických subjektech registrovaných v České republice, které jsou dostupné na českém trhu. Sleduje vznik a vývoj databází obecně, pojednává o databázích ekonomických subjektů a přináší přehled nejvýznamnějších poskytovatelů informací o firmách a jejich informačních produktů. Analyzuje dvě vybrané databáze firem a popisuje na praktickém příkladu jejich využití z pohledu marketingového pracovníka.
Porovnání databází firem pro účely ocenění podniku
Kremová, Alice ; Maříková, Pavla (vedoucí práce) ; Blecha, Adam (oponent)
Tématem diplomové práce je porovnání a analyzování pěti databází firem z hlediska vhodnosti pro proces ocenění podniku. Hlavním důvodem, proč jsou použity právě databáze Albertina, Amadeus, Magnus, Market Line a Capital IQ, je jejich přístupnost v rámci studia oboru Financí a oceňování podniku na VŠE v Praze. Práce je strukturována s ohledem na doporučený postup ocenění podle Maříka (2011). První část se týká sběru dat a je zaměřena především na obecné datové možnosti jednotlivých databází. Další částí je finanční analýza s podrobným popsáním a porovnáním poměrových ukazatelů následovaná možnostmi databází na poli strategické analýzy. Po strategické analýze následuje představení možnosti vypočtení korigovaného provozního výsledku hospodaření a provozně nutného investovaného kapitálu. Poslední dvě stěžejní kapitoly se zabývají databázemi, která obsahují data z kapitálových trhů a mohou tak nabídnout základnu pro výpočet kalkulované úrokové míry a samotného ocenění založeného na analýze trhu. V závěru jsou shrnuty hlavní přednosti databází podle vhodnosti pro ocenění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.