| |
|
Psychologie práce vedoucích na dětském táboře a jejich motivace k práci
Dudová, Jitka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Cílem této práce bude analýza pracovní náplně vedoucích a instruktorů na dětských táborech a sledování jejich motivace. Práce bude rozdělena na teoretickou část, ve které popíšu náplň práce vedoucích na dětském táboře a jaká je jejich možná motivace k lepšímu výkonu práce. Druhá část bude empirická, v té bude proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Cílem tohoto šetření bude zjistit, zda jsou pracovníci na dětských táborech dostatečně motivováni a zda je způsob vedení na jejich táboře uspokojivý. Popřípadě budou navrhnuta možná inovativní opatření, která by mohla zvýšit jejich motivaci k pracovnímu výkonu.
|
|
Přínos dětských táborů pro úspěšné začlenění a fungování jejich účastníků ve společnosti
BLAŽKOVÁ, Martina
Práce se zabývá vztahem mezi dětskými tábory a procesem socializace. V teoretické části práce jsou oba fenomény popsány. Autorka pracuje se dvěma pohledy na socializaci a následně uvádí vlastní chápání pojmu. Část věnovaná dětským táborům shrnuje jejich historii, uvádí typy, charakteristiku a zaměřuje se na edukační potenciál dětských táborů. Praktická část práce obsahuje popis a výsledky kvalitativního šetření uskutečněného mezi dvěma skupinami respondentů dospělými účastníky dětských táborů a jejich rodiči. Výsledky výzkumu poukazují na rozdílnost pohledů obou skupin respondentů na zkoumanou problematiku.
|
| |
|
Supply analysis of the travel agency specialized on children’s camps
Soušková, Silvia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku cestovní kanceláře C. K. Agentury Eso. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu jako například cestovní kancelář, cestovní agentura či je zde vymezen pojem sociální cestovní ruch. Následující kapitola popisuje dětské tábory a specifické znaky, které musí být při organizování zotavovacích akcií dodrženy. Následující kapitoly se už věnují konkrétní cestovní kanceláři a analýze služeb tvořících její letní tábor "Na Baronu Paprsek". Rozebírána je také propagace a podpora prodeje, kterou cestovní kancelář využívá k oslovení zákazníků. V závěru práce je tento letní tábor vyhodnocen na základě dotazníkového průzkumu a práce je ukončena SWOT analýzou.
|