Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modifikace plánu výstavby liniové stavby
Mudrák, Miroslav ; Kocanda,, Pavel (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá modifikací plánu realizace liniové stavby, pomocí úpravy smluvních podmínek. Teoretická část v úvodu popisuje témata projektové řízení staveb, zadávání veřejných zakázek a dopravní politika České republiky. Dále mapuje historii, stav a rozvoj dálniční sítě. V závěru představuje modernizovaný úsek dálnice D1. Praktická část se zabývá aplikací modifikovaného řešení na projektu Modernizace dálnice D1 – úsek 22, zavedením směnného provozu při výstavbě. Řeší zejména vliv směnného provozu na etapizaci výstavby, časový plán, finanční plán a porovnává pozitivní stránky řešení proti negativním. Závěrem je provedeno vyhodnocení efektivity skutečné a modifikované varianty výstavby.
Dalniční most u Soběslavi - příprava, realizace a řízení stavby
Topinka, Jiří ; Špinar, Petr (oponent) ; Hrazdil, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává Stavebně technologický projekt a realizaci dálničního mostu u Soběslavi, na trase dálnice D3, úsek D3 Tábor – Veselí nad Lužnicí, konkrétně SO 7-216 Most přes silnici III/15527, Černovický potok a biokoridor v km 94,100. Jedná se o trvalý silniční most o 25 polích se spojitou konstrukcí z prefabrikovaných, podélně předpjatých betonových nosníků, spřažených betonovou deskou.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Moravec, Karel ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je srovnání návrhových prvků českých norem pro projektování pozemních komunikací s normami ve vybraných členských státech EU. Na základě srovnání a po dohodě s vedoucím práce je navržena optimalizace řídících prvků podélného sklonu s ohledem na udržitelnou bezpečnost dopravy. Práce řeší podélné sklony dálnic, rychlostních silnic a ostatních směrově rozdělených silnic dle normy ČSN 73 6101.
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
Analýza časové náročnosti výstavby stavebního objektu
Šmol, Tomáš ; Bařica, Zdeněk (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení časové náročnosti stavebních prací při rekonstrukci určitého úseku dálnice D1 a D2 a porovnává jednotlivé vybrané úseky s ohledem na předložené harmonogramy prací, stanovený rozsah díla, rozdílný povrch krytů vozovky a různé (nespecifikované) zhotovitele. Cílem je porovnat rychlost provádění realizace v místech betonových a asfaltových krytů, závislosti na stavu podloží, existenci přejezdů středních dělících pruhů a délky daných úseků.
Skalice, Lysice, Bořitov - přeložka I/43 ve stopě D43
Hapl, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
PŘEDMĚTEM DIPLOMOVÉ PRÁCE JE ZHODNOTIT STÁVAJÍCÍ STAV KOMUNIKACE I/43 V ÚSEKU SKALICE NAD SVITAVOU A BOŘITOVEM, NAJÍT NA DANÉM ÚSEKU ZÁVADY A NAJÍT VHODNOU VARIANTU PŘELOŽKY TÉTO KOMUNIKACE V PLÁNOVANÉ TRASE DÁLNICE D43. ŘEŠENÍ ZAHRNUJE NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ SILNIČNÍ SÍŤ A PŘELOŽKY KŘÍŽENÝCH KOMUNIKACÍ.
D1 Rekonstrukce mostu D1-212 Ostrovačice, příprava realizace stavby
Kratochvíl, Tomáš ; Kratochvílová, Erika (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou a realizací stavby D1 Rekonstrukce mostu D1-212 v Ostrovačicích. Jedná se o dálniční most, který převádí dopravu přes silnici II/386. V rámci rekonstrukce dojde k demolici nosné konstrukce s mostním vybavením a částí opěr a jejich nového vybudování. Příprava stavby řeší technickou zprávu, koordinační situaci se širšími vztahy dopravních tras, finanční a časový plán - objektový, položkový rozpočet SO 201, Studie realizace hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů, časový plán SO 201, plán zajištění materiálových zdrojů, technologický předpis pro nosnou konstrukci a kontrolní a zkušební plán dílčích prací. Součástí přípravy stavby je zpracování havarijního plánu.
Vybrané části stavebně technologického projektu při modernizaci úseku dálnice D1
Kocman, Jan ; Štěpán, Richard (oponent) ; Motyčka, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce jsou vybrané části stavebně technologického projektu modernizace nejstarší a nejfrekventovanější dálnice D1 – úseku 21 u Velké Biteše. Obsahem práce je především objasnění problematiky rekonstrukce dálnice při provozu. Rozčlenění stavby na dílčí etapy. Pro celou stavbu jsem zpracoval etapový časový harmonogram, plán nasazení strojů a schémata dopravních opatření. Byl vybrán jeden dílčí úsek, na který byl zpracován podrobný časový plán a plán zajištění materiálových zdrojů a schémata postupu výstavby vybrané etapy. Dále jsou vytvořeny technologické předpisy pro konstrukční vrstvy vozovek. Dále je zpracován návrh zařízení staveniště, který je stejný pro celou realizaci nástavby, situace zařízení staveniště, technická zpráva objektu a BOZP.
Studie propojení mezi MÚK Ostrovačice na D1 a D52
Janyška, Miroslav ; Bijok, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je vyhledávací studie, která se zabývá navržením koncepčního podkladu silničního propojení kapacitní komunikace číslo 43 a dálnice D52. Možná trasa komunikace číslo 43 je navrhována v silničních i dálničních variantách v takzvané Bítýšské stopě a je připojena na dálnici D1 v prostoru MÚK Ostrovačice. V této diplomové práci byly navrženy silniční a dálniční varianty propojení MÚK Ostrovačice a dálnice D52 v prostoru Ledce - Rajhrad. Varianty propojení byly mezi sebou porovnány a nejvhodnější varianta zpracována ve vyšší podrobnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.