Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.