Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
CRM jako nástroj podpory marketingu
DOLEŽAL, Pavel
Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet. Tyto cíle se mi podařilo splnit.
Identifikace a ocenění zákaznických vztahů a kvalifikované pracovní síly v kontextu PPA
Pernica, Ondřej ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá oceňováním dvou netypických nehmotných aktiv pro účely finančního výkaznictví, především v kontextu alokace kupní ceny (PPA) podle IAS/IFRS. Teoretická část představuje rámec a specifika oceňování pro účely finančních výkazů a základní oceňovací přístupy a metody. Důraz je kladen na metodu nadměrných zisků (MEEM), užívanou často právě pro oceňování netypických nehmotných aktiv. V praktické části je demonstrováno použití metody MEEM na ocenění zákaznických vztahů v bankovnictví a ocenění pracovní síly včetně diskuse potenciálně slabých míst a možných úprav nejčastěji používaného výnosového modelu ocenění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.