|
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
|
|
CRM jako nástroj podpory marketingu
DOLEŽAL, Pavel
Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet. Tyto cíle se mi podařilo splnit.
|
|
Identifikace a ocenění zákaznických vztahů a kvalifikované pracovní síly v kontextu PPA
Pernica, Ondřej ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá oceňováním dvou netypických nehmotných aktiv pro účely finančního výkaznictví, především v kontextu alokace kupní ceny (PPA) podle IAS/IFRS. Teoretická část představuje rámec a specifika oceňování pro účely finančních výkazů a základní oceňovací přístupy a metody. Důraz je kladen na metodu nadměrných zisků (MEEM), užívanou často právě pro oceňování netypických nehmotných aktiv. V praktické části je demonstrováno použití metody MEEM na ocenění zákaznických vztahů v bankovnictví a ocenění pracovní síly včetně diskuse potenciálně slabých míst a možných úprav nejčastěji používaného výnosového modelu ocenění.
|