Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Havrdová, Jana (oponent)
Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a prozkoumání zákaznické loajality k jednotlivým sportovním zařízením. Výsledky z marketingového výzkumu budou hlavním podkladem pro analýzu konkurenceschopnosti v dané oblasti a pro následné navržení vhodných východisek ke zdokonalení pro jednotlivá fitness centra. Metody: PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza konkurenčních sil Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí Praha - západ je poměrně intenzivní a rozděluje se do několika menších konkurenčních skupin vzhledem k dopravní infrastruktuře. Jednotlivá fitness centra vidí svou největší konkurenci v blízkém okolí (zhruba do 10 km). Pro zákazníky v této oblasti jsou důležité především dostupnost a cena, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: marketing, konkurence, marketingový mix, marketing služeb, sportovní služby, kvalita služeb, loajalita zákazníka, fitness centrum
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Jersák, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu zákazníků k bance s využitím platebních karet jako hlavního produktu, který umožňuje klientům přístup do tohoto věrnostního programu a do výhod, které jim může nabídnout. V rámci popisu variant věrnostních programů platebních karet se tato práce věnuje věrnostnímu programu realizovanému v alianci s partnery. Praktická část práce se zabývá technologickými východisky pro realizaci věrnostního programu platebních karet, diskutuje dvě hlavní možnosti integrace systému věrnostního programu do současného stavu informačních systému banky a jeden z nich, tedy integraci s využitím datového skladu, blíže popisuje z hlediska realizace v obvyklém prostředí bankovních systémů a datového skladu. Hlavním přínosem této práce je ukázka možnosti přístupu k věrnostnímu programu platebních karet, dále ucelený přehled jeho variant a především analýza, jakým způsobem je možné provést integraci systému věrnostního programu platebních karet s využitím datového skladu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.