Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pivovar ve městě, město v pivovaru
Štěpánek, Martin ; Poláček, Jaroslav (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál znojemského pivovaru, přestože se nachází na velmi atraktivním místě historického centra, patří k nejrozsáhlejším nevyužívaným plochám ve městě. Oživení tohoto území je velkým úkolem, se kterým se bude Znojmo v nejbližších letech potýkat. V podmínkách malého města s nevelkým rozvojovým potenciálem, není pravděpodobně možné počítat s jednorázovou realizací celé operace, ale spíše s řadou postupných zásahů.
Kreatívna ekonomika a meranie kreativity
Holíčková, Angelika
Bakalářská práce se zabývá tématem kreativní ekonomiky a měřením kreativity. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s kreativní ekonomikou a následně jsou přiblížené taky způsoby měření kreativní ekonomiky, a to především prostřednictvím indexu kreativity. Index kreativity se skládá ze 3 oblastí – talentu, technologie a tolerance. V praktické části je vypočítán index kreativity upraven pro Slovenskou republiku na roky 2011 a 2021. Výsledky indexu kreativity jsou také porovnávány s dalšími měřeními kreativity, dále se pak vyhodnotí kreativita Slovenska a její přínosy.
Role knihoven v kulturních a kreativních průmyslech
Čejková, Kateřina ; Kolínová, Pavlína (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jakou roli v kulturních a kreativních průmyslech hrají knihovny. V textu jsou definovány jednotlivé pojmy týkající se těchto průmyslů. Dále je zmíněno mapování potřeb knihoven a jejich nutnost přizpůsobovat se novým požadavkům uživatelů a dalším vlivům, jako je vývoj informačních technologií. Práce shrnuje konkrétní aktivity a projekty, kterými se veřejné knihovny prezentují mimo své budovy. Mezi tyto projekty patří akce na přilákání nových čtenářů, ale také kulturní akce, které se staly nezbytnou součástí veřejného dění v daném městě. Knihovny se tak dostávají do ulic například díky malým dřevěným knihovničkám určeným na výměnu a sdílení knih, dále jsou součástí festivalů, koupališť nebo dopravních prostředků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Design a inovace: Podmínky a kvality vzájemné spolupráce firem a designérů
Matějková, Kamila ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Diplomová práce se zabývá designem jako součástí kreativní ekonomiky a věnuje se mu v kontextu firemních inovací. Cílem práce je analýza podmínek a kvalit vzájemné spolupráce firem a designérů v prostředí České republiky, identifikace překážek efektivní spolupráce a navržení opatření vedoucích k jejímu rozvoji. Nástrojem pro analýzu je výzkum v podobě dotazníkového šetření mezi účastníky programu Design pro konkurenceschopnost, jímž agentura CzechTrade v letech 2013 a 2014 podporovala projekty spolupráce firem a designérů. Podmínky a kvality spolupráce jsou u firem i designérů zkoumány v následujících aspektech: navázání spolupráce, cíle a výsledky spolupráce, průběh spolupráce a překážky efektivní spolupráce. Výzkum je doplněn případovou studií konkrétního projektu takové spolupráce, a to vývoje nové řady produktů firmy Mikov, s. r. o.
Pivovar ve městě, město v pivovaru
Štěpánek, Martin ; Poláček, Jaroslav (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál znojemského pivovaru, přestože se nachází na velmi atraktivním místě historického centra, patří k nejrozsáhlejším nevyužívaným plochám ve městě. Oživení tohoto území je velkým úkolem, se kterým se bude Znojmo v nejbližších letech potýkat. V podmínkách malého města s nevelkým rozvojovým potenciálem, není pravděpodobně možné počítat s jednorázovou realizací celé operace, ale spíše s řadou postupných zásahů.
Information system of creative economy
Martinková, Ivana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast kreativní ekonomiky a její rozvoj v rámci České a Slovenské republiky. Protože se jedná o poměrně nový fenomén, poskytuje přehled základních pojmů a poukazuje na důležitost kreativního sektoru. Dále jsou analyzovány problémy a rizika spojené s podporou dané oblasti. Za významný milník rozvoje kreativní ekonomiky je považováno vytvoření informačního systému, což je hlavním cílem této práce. Praktická část je věnována postupu vypracování systému a analýze programů dvou reálných projektů -- Košice EHMK 2013 a Přeshraniční klastrová iniciativa pro rozvoj kreativního průmyslu, na jejichž základě dochází k vymezení základních kroků postupu aplikovaných do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.