Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Namáhání ojnice v multi-body systému
Malinský, Marek ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením metodiky pro výpočet namáhání ojnice spalovacího motoru v MBS softwaru. Samotná práce je rozdělena do několik etap, a to krátké rešerše soudobých ojnic, modelování ojnice za využití Pro/E, metodiky přípravy konečněprvkového modelu ojnice a modální analýzy v softwaru ANSYS, vytvoření šablony virtuálního spalovacího motoru s poddajnou ojnicí a provedení samotné pevnostní analýzy v softwaru ADAMS/Engine. Toto téma je náročné na kombinaci a využití hned několika výpočetních softwarů. Práce poskytuje přehled možností, postupů a metodiku vlastního řešení namáhání ojnice, která slouží pro objasnění a zpřehlednění dané problematiky.
Hnací mechanismus Stirlingova motoru
Smékal, Tomáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis základního principu stirlingova motoru, konstrukčních variant a součástí, které zajišťují chod motoru a také popis použití v praxi. Hlavní náplní je konstrukční analýza mechanismu zajišťujícího pohyb obou pístů v beta variantě, která je na nákresu Roberta Stirlinga z r. 1816.
Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L
Kusyn, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.
Návrh dvoudobého motoru
Kalenda, Tomáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh a konstrukci motocyklového dvoudobého zážehového motoru. Tento jednoválcový motor o zdvihovém objemu 50 ccm vychází z geometrie skutečného motoru společnosti Blata o zdvihovém objemu 40 ccm. V nově zkonstruované pohonné jednotce jsou zachovány některé hlavní části původního motoru. Byl proveden rozbor sil klikového mechanismu a pevnostní kontrola pístu a ojnice. Práce také obsahuje návrh technologie výroby válce.
Piston for 225 kW 4-stroke SI-engine
Bauza, Erik ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Contents of this work is processing of computational suggestion and construction solution of piston for four- stroke SI turbocharged piston with power of 225 kW. This work is point to suggestion of basic dimension of engine, crankshaft mechanism and basic dimensions of piston. Designed piston is controled in critical sections. In this work is also shortly describe last tendency on development and construction of pistons, also a shortly describe of single components of designed engine.
Píst zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hrouzek, Jan ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pístem pro upravený motor 1.4 TSI od koncernu Volkswagen. Je proveden výpočet kinematiky a silového působení klikového mechanismu motoru pro otáčky 6071 min-1 v programu Mathcad Prime. Dále práce obsahuje výpočet pro redukci velikosti boční síly a návrh konstrukčních variant. Pro navržené konstrukční varianty je provedena analýza mechanické napjatosti a porovnání kontaktních tlaků metodou konečných prvků v programu ANSYS Workbench.
Hnací mechanismus Stirlingova motoru
Smékal, Tomáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis základního principu stirlingova motoru, konstrukčních variant a součástí, které zajišťují chod motoru a také popis použití v praxi. Hlavní náplní je konstrukční analýza mechanismu zajišťujícího pohyb obou pístů v beta variantě, která je na nákresu Roberta Stirlinga z r. 1816.
Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L
Kusyn, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.
Píst zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hrouzek, Jan ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pístem pro upravený motor 1.4 TSI od koncernu Volkswagen. Je proveden výpočet kinematiky a silového působení klikového mechanismu motoru pro otáčky 6071 min-1 v programu Mathcad Prime. Dále práce obsahuje výpočet pro redukci velikosti boční síly a návrh konstrukčních variant. Pro navržené konstrukční varianty je provedena analýza mechanické napjatosti a porovnání kontaktních tlaků metodou konečných prvků v programu ANSYS Workbench.
Namáhání ojnice v multi-body systému
Malinský, Marek ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením metodiky pro výpočet namáhání ojnice spalovacího motoru v MBS softwaru. Samotná práce je rozdělena do několik etap, a to krátké rešerše soudobých ojnic, modelování ojnice za využití Pro/E, metodiky přípravy konečněprvkového modelu ojnice a modální analýzy v softwaru ANSYS, vytvoření šablony virtuálního spalovacího motoru s poddajnou ojnicí a provedení samotné pevnostní analýzy v softwaru ADAMS/Engine. Toto téma je náročné na kombinaci a využití hned několika výpočetních softwarů. Práce poskytuje přehled možností, postupů a metodiku vlastního řešení namáhání ojnice, která slouží pro objasnění a zpřehlednění dané problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.