|
Marketingové řízení firmy
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
|
| |
| |
|
Marketingové řízení firmy
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
|
| |
|
Analýza a řízení nákladů
Tichá, Lucie ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat náklady a jejich řízení ve společnosti BAEST, a.s. BAEST, a.s. je výrobní strojírenský podnik se širokým výrobním spektrem. Náklady jsou v této práci nejdříve zkoumány z globálního hlediska - je zde rozebrána jejich struktura a vývoj. Další část práce je věnována kalkulacím. Jsou zde charakterizovány metody kalkulací, které podnik využívá a součástí je sestavení plánované a konečné kalkulace a analýza odchylek. Závěr je věnován možnosti úspor nákladů ve výrobě.
|