Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 332 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Měření společenské odpovědnosti firem u vybrané společnosti
Skryjová, Jana ; Gurská, Sylvie (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR – společensky odpovědné firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení definic, historického vývoje konceptu společenské odpovědnosti a aktivit podniků v oblasti ekonomické, sociální i environmentální. Předmětem praktické části, je analýza a měření zprávy o společenské odpovědnosti firem dle Směrnice GRI.
Návrh etického kodexu pro společnost ABC, a.s.
Mašová, Milada ; Hrůza, Miroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je ve své první části zaměřena na teoretická východiska. Zabývá se pojmy jako jsou např. etika, morálka, společenská odpovědnost firem a etické kodexy. V další části se věnuje konkrétní společnosti, analýze stávajícího stavu, jež proběhla na základě dotazníkového šetření. Navrhuje možná opatření a předkládá podniku konkrétní znění etického kodexu.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh konceptu CSR v sytému řízení firmy
Macháčová, Zuzana ; Slavík, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu konceptu CSR ve vybrané firmě. Na základě teoretických poznatků společně s vhodně zvolenou metodikou následuje vlastní část práce, kde je hodnocena úroveň společenské odpovědnosti firmy v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Na výsledky navazuje část návrhová, která obsahuje náměty a opatření vedoucí k tvorbě konceptu firmy.
Tvorba etického kodexu
Maselli, Lukáš ; Šula, Ivan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky, jak z teoretického hlediska, tak z hlediska jejího uplatnění v podnikatelském prostředí v České Republice. Zjišťuje, jak je etika podnikatelského prostředí ošetřována, a které etické aspekty jsou významné v konkrétním oboru podnikání. Jejím základem je analýza etického prostředí energetického průmyslu v ČR a průzkum etických kodexů konkrétních společností podnikající v energetickém průmyslu v ČR. Na základě výsledků těchto analýz vytvořím návrh etického kodexu pro společnost již podnikající, nebo hodlající podnikat v tomto oboru.
Analýza úrovně implementace CSR v podniku
Divišová, Miluše ; Furová, Lenka (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou společenské odpovědnosti podniku a zkoumá úroveň její implementace uvnitř podniku. První část diplomové práce se věnuje teoretickým vysvětlením problematiky CSR (Corporate Social Responsibility) v rámci podniku. Ve druhé části je analyzována implementace CSR v konkrétním podniku, která je rozdělená na tři oblasti – ekonomickou, sociální a environmentální. Na základě zjištěných informací budou navržena doporučení ke zlepšení současného přístupu podniku k oblasti společenské odpovědnosti. Budou zhodnoceny výhody, které podnik získá zlepšením CSR.
Metodika měření společenské odpovědnosti firem
Černohorská, Lenka ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Základní východisko společenské odpovědnosti firem tvoří pochopení a přijetí skutečnosti, že podnik je součástí společnosti, ve které vyvíjí své aktivity. Je mnoho firem, které se chovají na základě dobrovolného plnění nadstandardních závazků v oblastech společenské odpovědnosti a skutečně při své činnosti myslí na své okolí. Problém však může nastat v okamžiku zjišťování úrovně společenské odpovědnosti jednotlivých pilířů společenské odpovědnosti, která je tvořena oblastí ekonomickou, sociální a environmentální. Hodnocení a měření společenské odpovědnosti může být prováděno prostřednictvím exaktních metod tj. standardů a norem. V organizaci by měly být stanoveny mechanismy měření ve všech oblastech společenské odpovědnosti firem. Firma může k reportingu využít struktury již existujících standardů, nicméně komplikovanost těchto standardů znemožňuje jejich snadné použití v České republice. V následující práci bude navržena metodika pro měření společenské odpovědnosti firem.
Společenská odpovědnost podnikání - srovnání anglické a české společnosti
Balharová, Lucie ; Štejfová, Eva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce porovnává rozdílný přístup české a britské firmy k otázkám společenské odpovědnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 332 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.