Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klubová identita TK Most
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image
Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Žulavský, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční, literatury. Následná analytická část se již čistě věnuje ústřednímu tématu diplomové práce tj. detailnímu rozboru firemní identity a firemnímu image společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. s akcentem na jejich vzájemné odlišnosti. Po několika kapitolách následuje část zaměřená na aktivní výzkum za pomoci dotazníkového šetření. Zde diplomová práce analyzuje, a následně sumarizuje, data získaná dotazníkovým šetřením z oblasti působnosti image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Dílčím cílem této analytické části je také komparace v rámci konkurenčního telekomunikačního trhu v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je snaha o nalezení možných aktivit vedoucích k neustálému kladnému vývoji image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Hromasová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita, vysvětlena vzájemná provázanost mezi firemní identitou a firemní strategií a poté je věnována pozornost reklamním agenturám obecně. Praktická část se skládá z konkrétního popisu reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s., z výsledků empirického šetření, ze zhodnocení image agentury a v neposlední řadě doporučení do budoucna, která vyplynou z teoretické analýzy, analýzy firemních dokumentů a hloubkových rozhovorů s ředitelem, zaměstnanci a klienty reklamní agentury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.