Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
O účelu sjezdů historiků a historiček umění
Švácha, Rostislav
Sjezdy humanitních vědců jsou důležité pro debaty o odborných otázkách. Stať se však zamýšlí i nad nepominutelnou společenskou a etickou rolí sjezdů.
Firm Culture (Image of Czech Employee in German Speaking Companies)
DUNOVSKÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá určitými rysy české a německé firemní kultury. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na porovnávání kulturních standardů obou zemí, na způsoby české a německé komunikace, také se věnuje konvencím a zdůrazňuje možné konflikty a jejich způsoby řešení. Další část práce představuje rozbor programů sloužící ke zlepšení interkulturního kontaktu a komunikace. Praktickou část tvoří dotazník, který zahrnuje 50 českých zaměstnanců pracujících u německé firmy Siemens a.s. v České republice. Dotazník se soustřeďuje na osobní zkušenosti českých zaměstnanců s německými obchodními partnery, na jejich vzdělanost v oblasti interkulturního kontaktu a srovnává informace týkající se kulturních standardů obsažené v odborné literatuře s odpověďmi respondentů.
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.