Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MICE CESTOVNÍ RUCH V PRAZE SE ZAMĚŘENÍM NA POŘÁDÁNÍ KONGRESU ICCA 2017
Skálová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kongresového turismu, který je mnoha destinacemi vnímán jako značně atraktivní forma cestovního ruchu. V praktické části se zaměřuje zejména na výroční kongres pořádaný významnou mezinárodní kongresovou asociací ICCA, který bude Praha hostit v roce 2017. Cílem práce je charakterizovat odvětví kongresového průmyslu s důrazem na segment kongresů a konferencí pořádaných asociacemi a jinými neziskovými organizacemi, následně pak zhodnotit dosavadní kroky subjektů participujících na přípravě a realizaci prestižního kongresu organizace ICCA.
Pozice Prahy na trhu kongresů.
Kremlová, Hana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se věnuje kongresovému cestovnímu ruchu, jeho stavu v Praze a dalších 4 konkurenčních městech. Nejprve popisuje specifika marketingu cestovního ruchu, kongresový turismus a destinační marketing. Následuje srovnání destinací a aktivit jednotlivých městských convention bureau a z nich vycházející doporučení pro české hlavní město.
Analýza marketingových aktivit vybraných regionů ČR v segmentu kongresového cestovního ruchu
Luhanová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Libová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingové aktivity regionů Praha, Karlovarský a Jihomoravský kraj v rámci kongresového cestovního ruchu a navrhnout taková opatření, která přispějí k dalšímu zefektivnění jejich marketingové prezentace v této oblasti. V teoretické části jsou popsány základní principy a nástroje destinačního marketingu a také hlavní specifika kongresového cestovního ruchu. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny předpoklady České republiky v oblasti kongresového cestovního ruchu. Následně je pak u vybraných regionů zhodnocen jejich potenciál a dosavadní rozvoj kongresového cestovního ruchu na jejich území a provedena analýza marketingových aktivit s důrazem na propagační nástroje uplatňované jednotlivými regiony při prezentaci. Získaná a analyzovaná data jsou finálně strukturována metodou SWOT analýzy. Následně jsou pak v rámci syntézy formulována doporučení směřující ke zvýšení účinnosti marketingové prezentace vybraných regionů i celé České republiky jakožto kongresových destinací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.