Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv změn sazeb DPH na nákupní chování
Němcová, Petra ; Zinecker, Marek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na nákupní chování. Konkrétně se jedná o průzkum vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na objemy nákupů potravinářských produktů, typických pro spotřebu domácností. Kromě identifikace chování zákazníků při změnách sazeb daně z přidané hodnoty, práce přináší doporučení jak využít této znalosti při cenové tvorbě a budování konkurenceschopnosti firmy.
Vliv změn sazeb DPH na nákupní chování
Němcová, Petra ; Zinecker, Marek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na nákupní chování. Konkrétně se jedná o průzkum vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na objemy nákupů potravinářských produktů, typických pro spotřebu domácností. Kromě identifikace chování zákazníků při změnách sazeb daně z přidané hodnoty, práce přináší doporučení jak využít této znalosti při cenové tvorbě a budování konkurenceschopnosti firmy.
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
URBÁNKOVÁ, Eva
Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých marketingových nástrojů, které někdy ne příliš dostatečně informují. Proto byly navrhnuty některé další možnosti, jak využít marketingové nástroje a dostat se tak více do podvědomí spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.