Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba metodiky pre výber zamestnancov s využitím merenia elektrodermálnej aktivity so zameraním na kariérnu orientáciu a motiváciu
Slivoňová, Lucia
Slivoňová, L. Tvorba metodiky výběru zaměstnanců pomocí měření elektrodermální aktivity se zaměřením na profesní orientaci a motivaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá tvorbou nové metodiky výběru zaměst-nanců do zaměstnání a zkoumá skutečnou motivaci a orientaci zaměstnanců, dů-raz je kladen i na osobnostní rysy. Výzkum je prováděn pomocí neuromarketingo-vého nástroje, elektrodermální aktivity, který měří aktivitu kůže a je doplněn tra-dičními metodami. Rešerše literatury popisuje problematiku spotřebitelské neu-rovědy, neuromarketingu, teorie osobnosti a pracovní motivace a orientace. Ana-lytická část je zaměřena na analýzu osobnosti a motivace, analýzu dotazníkového šetření a měření elektrodermální aktivity, a nakonec celkové propojení výsledků analýzy do jednoho celku.
Neuromarketing: teorie a praxe
Janoušek, Tomáš ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd Institut komunikačních studií a žurnalistiky Neuromarketing: teorie a praxe (bakalářská práce), Tomáš Janoušek Abstrakt Práce nabízí ucelený výklad pojmu neuromarketing, disciplíny, jež aplikuje neurovědecké metody k analýze a porozumění lidského chování ve vztahu k trhům a tržním výměnám. Po definicích souvislých pojmů marketing, neurověda a neuroekonomie nabízí různá vymezení samotného neuromarketingu. Dále shrnuje minulý vývoj tohoto odvětví a popisuje techniky neurovědy, jichž neuromarketing využívá (elektroencefalografii, funkční magnetickou rezonanci, biometrické metody a další). Poté se zabývá oborovou teorií, kterou rozděluje dle procesu rozhodování spotřebitele na kapitoly o pozornosti, vědomém a nevědomém rozhodování, emocích, volbě, smyslech, zrcadlových neuronech a značkách. Práce popisuje i využití neuromarketingu, a to pro optimalizaci marketingové komunikace (v reklamách, při použití nových médií a v místě prodeje) a pro lepší poznání potřeb a přání spotřebitele ve výzkumech. Také se zabývá otázkou, je-li neuromarketing z etického pohledu v pořádku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.