Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Marketingová strategie produktu
Kupsa, Daniel ; MBA, Martin Roller, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává marketingovou strategii ekonomického softwaru Entry pro firmu HJ-SOFT s. r. o. Teoretická část popisuje všechny teoretické poznatky na základě odborné literatury, které jsou následně v části praktické používány v praxi. Práce nejprve analyzuje současný stav marketingu ve firmě a na základě těchto analýz navrhuje marketingovou strategii produktu, jejíž implementace by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků a udržení zákazníků stávajících. Stejně tak by tato strategie měla firmě pomoci k lepšímu postavení v konkurenčním boji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.