Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací studie predikčních rovnic pro výpočet hodnoty 1-RM u dřepu a mrtvého tahu
Radovnický, Jiří ; Fedák, Josef (vedoucí práce) ; Petr, Miroslav (oponent)
Název práce: Srovnávací studie predikčních rovnic pro výpočet hodnoty 1-RM u dřepu a mrtvého tahu Cíl práce: Na základě komparace získaných dat s predikčními rovnicemi vyhodnotit nejpřesnější rovnici pro výpočet 1- RM v dřepu a mrtvém tahu. Výzkumný soubor: Výzkumný soubor tvoří 30 profesionálních vojáků AČR. Jedná se o muže ve věku 20- 40 let se zdravotní klasifikací A. Použité metody: Komparační metoda s využitím experimentálního testování. Výsledky: Vzájemnou komparací dat jsme zjistili, že nejpřesnější predikční rovnice pro výpočet 1- RM v dřepu a mrtvém tahu je od autorů O'Conner et al. Dřep byl predikován s hodnotou korelačního koeficientu r= 0,975 a mrtvý tah s hodnotou r= 0,951. Klíčová slova: dřep, mrtvý tah, 1- RM, predikční rovnice, korelační koeficient.
Srovnávací studie predikčních rovnic pro výpočet hodnoty 1-RM u dřepu a mrtvého tahu
Radovnický, Jiří ; Fedák, Josef (vedoucí práce) ; Petr, Miroslav (oponent)
Název práce: Srovnávací studie predikčních rovnic pro výpočet hodnoty 1-RM u dřepu a mrtvého tahu Cíl práce: Na základě komparace získaných dat s predikčními rovnicemi vyhodnotit nejpřesnější rovnici pro výpočet 1- RM v dřepu a mrtvém tahu. Výzkumný soubor: Výzkumný soubor tvoří 30 profesionálních vojáků AČR. Jedná se o muže ve věku 20- 40 let se zdravotní klasifikací A. Použité metody: Komparační metoda s využitím experimentálního testování. Výsledky: Vzájemnou komparací dat jsme zjistili, že nejpřesnější predikční rovnice pro výpočet 1- RM v dřepu a mrtvém tahu je od autorů O'Conner et al. Dřep byl predikován s hodnotou korelačního koeficientu r= 0,975 a mrtvý tah s hodnotou r= 0,951. Klíčová slova: dřep, mrtvý tah, 1- RM, predikční rovnice, korelační koeficient.
Porovnání studia bohemistiky na vybraných zahraničních univerzitách se studiem češtiny pro cizince na FF UK
Kochetkov, Kayrat ; Hasil, Jiří (vedoucí práce) ; Boccou Kestřánková, Marie (oponent)
Tato práce si klade za cíl porovnat výuku češtiny jako cizího jazyka na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na některých dalších pracovištích ve světě a hlavně v Evropě. K porovnání byly použity informace získané z internetových stránek a informace získané přímo v rámci návštěv a následných kontaktů z konkrétními pracovišti vybraných univerzit. Jedná se především o Humboldtovu univerzitu v Berlíně, Univerzitu ve Vídni a Jagellonskou univerzitu v Krakově. V této práci jsou také představeny instituty slavistiky na těchto univerzitách. K vyhodnocení byl použit dále dotazník spojený s krátkým testem pro vybrané studenty bohemistiky ve výše uvedených univerzitách a dotazník pro jednoho z jejich pedagogů. Práce obsahuje porovnání učiva na bakalářském stupni výuky a porovnání znalostí, které mají studenti tohoto stupně. V závěru nabízí autor porovnání na základě objektivně i subjektivně získaných poznatku. Neporovnává vsak kvalitu výuky jako takovou, ale možnosti studia češtiny jako cizího jazyka na těchto univerzitách.
Porovnání studia bohemistiky na vybraných zahraničních univerzitách se studiem češtiny pro cizince na FF UK
Kochetkov, Kayrat ; Hasil, Jiří (vedoucí práce) ; Hrdlička, Milan (oponent)
Tato práce si klade za cíl porovnat výuku češtiny jako cizího jazyka na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na některých dalších pracovištích ve světě a hlavně v Evropě. K porovnání byly použity informace získané z internetových stránek a informace získané přímo v rámci návštěv a následných kontaktů z konkrétními pracovišti vybraných univerzit. Jedná se především o Humboldtovu univerzitu v Berlíně, Univerzitu ve Vídni a Jagellonskou univerzitu v Krakově. V této práci jsou také představeny instituty slavistiky na těchto univerzitách. Práce obsahuje porovnání učiva na bakalářském stupni výuky a porovnání znalostí, které mají studenti tohoto stupně. V závěru nabízí autor porovnání na základě objektivně i subjektivně získaných poznatku. Neporovnává vsak kvalitu výuky jako takovou, ale možnosti studia češtiny jako cizího jazyka na těchto univerzitách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.