Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo
Peterková, Monika ; Veselá, Jitka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo
Peterková, Monika ; Veselá, Jitka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.