|
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
|
| |
| |
|
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
|
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Hrozková, Alice ; Fišerová, Soňa (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávajícího komunikačního mixu vybraného podniku a na návrhy jeho zlepšení. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky a východiska, které poslouží pro zpracování části analytické. V jejím rámci je představen vybraný podnik, jeho aktuální komunikační mix a také jsou provedeny vybrané analýzy prostředí podniku. Poslední část práce je soustředěna na vlastní návrhy, jejichž cílem je zkvalitnění komunikačního mixu.
|