Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Návrh změn/úprav marketingové komunikace konkrétní organizace
Vu, Thi Thanh ; Kosinová, Diana Tuyet-Lan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy na zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Diecézní Charity Brno. V první části se zabývá analýzou vnitřních i vnějších faktorů ovlivňujících prostředí organizace, které jsou v závěru následně shrnuty. Na základě shrnutí budou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace služeb pro cizince na Diecézní Charitě Brno.
Návrh změn/úprav marketingové komunikace konkrétní organizace
Vu, Thi Thanh ; Kosinová, Diana Tuyet-Lan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy na zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Diecézní Charity Brno. V první části se zabývá analýzou vnitřních i vnějších faktorů ovlivňujících prostředí organizace, které jsou v závěru následně shrnuty. Na základě shrnutí budou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace služeb pro cizince na Diecézní Charitě Brno.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Hrozková, Alice ; Fišerová, Soňa (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávajícího komunikačního mixu vybraného podniku a na návrhy jeho zlepšení. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky a východiska, které poslouží pro zpracování části analytické. V jejím rámci je představen vybraný podnik, jeho aktuální komunikační mix a také jsou provedeny vybrané analýzy prostředí podniku. Poslední část práce je soustředěna na vlastní návrhy, jejichž cílem je zkvalitnění komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.