Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a ekonomické zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh a ekonomická zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí“ je analýza současného stavu a návrhy na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a následná ekonomická zhodnocení. Práce má tři části. V první části teoreticky vysvětlím marketingový a komunikační mix. V druhé části budu analyzovat Galerii Orlí a ve třetí části uvedu návrhy na zlepšení obsazenosti a návštěvnosti lidí v objektu a na závěr vše ekonomicky zhodnotím.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace“ je analýza dosavadního stavu Obchodní Galerie Orlí v Brně, návrhy na zlepšení komunikačního mixu a k nim možná rizika, která mohou nastat. Práce je rozvržena do tří kapitol, kde jsou uvedena teoretická východiska k dané problematice, dále analýza současného stavu a poslední kapitola práce obsahuje návrhy pro nový komunikační mix.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace“ je analýza dosavadního stavu Obchodní Galerie Orlí v Brně, návrhy na zlepšení komunikačního mixu a k nim možná rizika, která mohou nastat. Práce je rozvržena do tří kapitol, kde jsou uvedena teoretická východiska k dané problematice, dále analýza současného stavu a poslední kapitola práce obsahuje návrhy pro nový komunikační mix.
Návrh a ekonomické zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh a ekonomická zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí“ je analýza současného stavu a návrhy na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a následná ekonomická zhodnocení. Práce má tři části. V první části teoreticky vysvětlím marketingový a komunikační mix. V druhé části budu analyzovat Galerii Orlí a ve třetí části uvedu návrhy na zlepšení obsazenosti a návštěvnosti lidí v objektu a na závěr vše ekonomicky zhodnotím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.