Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.