Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Mobilní aplikace využívající hlubokých konvolučních neuronových sítí
Poliak, Sebastián ; Herout, Adam (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Táto práca popisuje proces tvorby mobilnej aplikácie, ktorá využíva hlboké konvolučné neurónové siete. Proces začína predstavením hlavnej myšlienky, po ktorej nasleduje produktový a technický návrh, implementácia a vyhodnotenie. Práca taktiež skúma technické pozadie rozpoznávania obrazu, a vyberá najvhodnejšie možnosti pre účely aplikácie. Tie sú detekcia objektov a multi-label klasifikácia, ktoré sú obe implementované, vyhodnotené a porovnané. Výsledná aplikácia sa snaží priniesť hodnotu z užívateľského aj technického hľadiska. 
Nativní aplikace pro mobilní zařízení
Beníčková, Zuzana ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Skúmaná diplomová práca sa zaoberá univerzálnou mobilnou klient-server aplikáciou Android a iOS zariadení riešenú v natívnom prostredí daných operačných systémov. Práca skúma prístupy riešenia problému v oboch prostrediach. Dané aplikačné riešenie bude zobrazovať, ukladať a spracovávať rôznorodé dáta zaslané serverom v unifikovanej podobe ako aj prispôsobovať vzhľad daným zaslaným podmienkam a zariadeniu. Cieľom práce je ukázať a porovnať natívny potenciál mobilného zariadenia ako aj navrhnúť unifikovanú aplikáciu často vyžadovanej problematiky - zobrazenie a prístup veľkého množstva uložených dát používateľovi.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS
Bobák, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s členěním logických vrstev mezi obě strany. Následuje popis současných trendů a používaných technologií vhodných pro tvorbu aplikačního rozhraní webového serveru. Dále jsou diskutovány principy a možnosti rozpoznání textu na straně serveru. V rámci klientské části práce poskytuje základní poznatky o platformě iOS a zmiňuje také některé podstatné koncepty charakteristické pro vývoj iOS aplikací. Vlastní implementace pak klade důraz na možnost obecného použití serverové části tak, aby ji bylo možné integrovat přímo s koncovým klientem, případně i s jiným aplikačním serverem třetí strany. Součástí výstupu práce je také framework pro přímou komunikaci iOS klienta se serverem. Jako příklad použití je implementována demonstrační aplikace pro vyhodnocení aditivních látek z etiket potravin.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Mobilní aplikace využívající hlubokých konvolučních neuronových sítí
Poliak, Sebastián ; Herout, Adam (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Táto práca popisuje proces tvorby mobilnej aplikácie, ktorá využíva hlboké konvolučné neurónové siete. Proces začína predstavením hlavnej myšlienky, po ktorej nasleduje produktový a technický návrh, implementácia a vyhodnotenie. Práca taktiež skúma technické pozadie rozpoznávania obrazu, a vyberá najvhodnejšie možnosti pre účely aplikácie. Tie sú detekcia objektov a multi-label klasifikácia, ktoré sú obe implementované, vyhodnotené a porovnané. Výsledná aplikácia sa snaží priniesť hodnotu z užívateľského aj technického hľadiska. 
Nativní aplikace pro mobilní zařízení
Beníčková, Zuzana ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Skúmaná diplomová práca sa zaoberá univerzálnou mobilnou klient-server aplikáciou Android a iOS zariadení riešenú v natívnom prostredí daných operačných systémov. Práca skúma prístupy riešenia problému v oboch prostrediach. Dané aplikačné riešenie bude zobrazovať, ukladať a spracovávať rôznorodé dáta zaslané serverom v unifikovanej podobe ako aj prispôsobovať vzhľad daným zaslaným podmienkam a zariadeniu. Cieľom práce je ukázať a porovnať natívny potenciál mobilného zariadenia ako aj navrhnúť unifikovanú aplikáciu často vyžadovanej problematiky - zobrazenie a prístup veľkého množstva uložených dát používateľovi.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS
Bobák, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s členěním logických vrstev mezi obě strany. Následuje popis současných trendů a používaných technologií vhodných pro tvorbu aplikačního rozhraní webového serveru. Dále jsou diskutovány principy a možnosti rozpoznání textu na straně serveru. V rámci klientské části práce poskytuje základní poznatky o platformě iOS a zmiňuje také některé podstatné koncepty charakteristické pro vývoj iOS aplikací. Vlastní implementace pak klade důraz na možnost obecného použití serverové části tak, aby ji bylo možné integrovat přímo s koncovým klientem, případně i s jiným aplikačním serverem třetí strany. Součástí výstupu práce je také framework pro přímou komunikaci iOS klienta se serverem. Jako příklad použití je implementována demonstrační aplikace pro vyhodnocení aditivních látek z etiket potravin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.