Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Třídní schůzka na prvním stupni základní školy.
Mutina, Petr ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na třídní schůzky na prvním stupni základní školy. Pojednává o tom, jak na tyto schůzky nazírají rodiče, jak je vnímají učitelé, na co je třeba se při jejich organizaci připravit. Teoretická část se opírá o literaturu a zdroje, které byly k třídním schůzkám napsány. Jejím cílem bylo zmapovat současné trendy v organizování třídních schůzek vzhledem k efektivní spolupráci mezi školou a rodinou. Empirická část prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi učiteli 1. stupně základní školy. Má za cíl uvést inspiraci a příklady dobré praxe, povzbudit zvláště začínající pedagogy v organizování třídních schůzek, nabídnout zkušenosti s touto formou komunikace mezi školou a rodinou, shromáždit náměty, jak třídní schůzky zvládnout. V závěru tato diplomová práce aktuálně přináší a reflektuje novou zkušenost s třídní schůzkou vedenou v elektronické podobě.
Kvalitní formy spolupráce rodiny a mateřské školy
Košnerová, Petra ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce na téma Kvalitní formy spolupráce rodiny a mateřské školy pojednává o efektivitě vedení tripartit na dané mateřské škole. V teoretické části shrnuje pojmy jako spolupráce, komunikace, zastoupení spolupráce s rodinou v rámcových vzdělávacích programech pro předškolní a základní vzdělávání nebo portfolio. Praktickou část tvoří výzkum uskutečněný na konkrétní škole, který se zabývá popisem vedení tripartit, zmapování efektivity vedení tripartit za účasti dítěte a jeho portfolia a v samém závěru nabízí další možnosti k zapojení daných aktivit do tripartit s podporou portfolia.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.