Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Čechák, Jiří ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot obsahuje tři modely, které je možné každý natrénovat a poté použít k vedení konverzace ve vytvořeném GUI. Chatbot byl, po natrénování všech modelů, testován pomocí metriky BLEU. Také byl testován několika uživateli, kteří porovnali kvalitu generovaných odpovědí s kvalitou odpovědí již existujícího chatbotu Cleverbot. Pro lepší pochopení dané problematiky se zde nachází jednoduchý popis základních pojmů, jako je umělá inteligence, umělá neuronová síť, rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou doménou, word embedding a základní popis chatbotů a jejich dělení, včetně jejich výhod, nevýhod a použití.
Modelování emocí v komunikačním agentu
Sivák, Martin ; Černocký, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémy existujících komunikačních agentů a možnostmi jejich vylepšení. Hlavní důraz je kladen na schopnosti porozumění přirozenému jazyku a modelování emocí během konverzace. Ve druhé čísti je také představena implementace založená na prezentovaných poznatcích, včetně experimentálního vyhodnocení úspěšnosti.
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Vítová, Michaela
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku pandemie. Stanovený cíl práce bude naplněn pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s respondenty.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Čechák, Jiří ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot obsahuje tři modely, které je možné každý natrénovat a poté použít k vedení konverzace ve vytvořeném GUI. Chatbot byl, po natrénování všech modelů, testován pomocí metriky BLEU. Také byl testován několika uživateli, kteří porovnali kvalitu generovaných odpovědí s kvalitou odpovědí již existujícího chatbotu Cleverbot. Pro lepší pochopení dané problematiky se zde nachází jednoduchý popis základních pojmů, jako je umělá inteligence, umělá neuronová síť, rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou doménou, word embedding a základní popis chatbotů a jejich dělení, včetně jejich výhod, nevýhod a použití.
Automatizovaná konverzace na sociálních platformách
Korjenevskaya, Anastasi ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá procesem vývoje textové automatizované konverzace neboli chatbotů v rámci sociálních platforem. Dále se zabývá představením a porovnáním jednotlivých platforem, ve kterých lze vytvářet a komunikovat pomocí instant messaging botů, včetně vzniku a vývoje těchto platforem. Poznatky jsou prakticky demonstrovány na chatbotech pro Messenger a Telegram, postup vývoje je popsán v praktické části. Nedílnou součástí práce je také představení jednotlivých instant messaging aplikací a nástrojů rozeznaní lidské řeči.
Modelování emocí v komunikačním agentu
Sivák, Martin ; Černocký, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémy existujících komunikačních agentů a možnostmi jejich vylepšení. Hlavní důraz je kladen na schopnosti porozumění přirozenému jazyku a modelování emocí během konverzace. Ve druhé čísti je také představena implementace založená na prezentovaných poznatcích, včetně experimentálního vyhodnocení úspěšnosti.
Napodobení člověka strojem na příkladu chatterbotů
Sedloň, Kryštof ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá schopnostmi strojů napodobovat lidské chování. Předmětem této práce je porovnat lidské a strojové zpracování informací a vymezit vztah s daty a znalostmi. Dát do kontrastu lidskou a umělou inteligenci s názory Turinga, Dreyfuse a Serlea. Porovnat internetové chatterboty kteří zastupují moderní umělou inteligenci a znázorňují možnosti a nedostatky soudobé umělé inteligence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.