Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ethical aspects of tax optimization management in two selected companies
Kotllár, Roman
Tato bakalářská práce popisuje téma etiky ve vztahu k daňové optimalizaci v rámci dvou vybraných společností, PPG Industries a Atlas Copco. Vzhledem k tomu, že otázka etiky ve vztahu k podnikatelským aktivitám bývá v dnešní době relativně opomenuta, rozhodl jsem se hlouběji tuto problematiku prozkoumat a poukázat na fakta z hlediska daňové optimalizace. Teoretická část popisuje etiku, centra sdílených služeb, jejich důležitost, přínosy a také myšlenku daňové optimalizace. Praktická část se zaměřuje na evropskou část trhu, kde tyto společnosti působí, popisuje a srovnává příjmy z roku 2017 v souvislosti s etickým kodexem a současně doporučuje, jak zachovat etičtější vnímání.
Performance management systems in shared service centers
Martirosyan, Ani ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Knorová, Kateřina (oponent)
Abstrakt Motivace: Tato práce zkoumá roli systémů měření ve sdílených centrech služeb, konkrétně v oblasti nákupního procesu, zahrnujícího oddělení pro řízení závazků vůči dodavatelům a oddělení nákupu. Tato oddělení byla vybráno kvůli jejich důležitosti pro Computer Science Corporation s.r.o., což je mateřská organizace Centra sdílených služeb v Praze. Uvedená oddělení byla dale vybrána z důvodu velké komplexity procesů a dále vysokého množství jednotlivých kroků v daných procesech. Jakékoli zpoždění uprostřed procesu ohrožuje jeho dokončení. Následné komplikace znamenají, že Centrum nemusí dodat požadovanou službu. Metoda: Rešerše literatury o tématu systémů měření výkonnosti a na ni navazující průzkum příslušných oddělení centra sdílených služeb, zejména procesů odehrávajících se v oddělení řízení závazků vůči dodavatelům a oddělení nákupu a proměnných, které jsou v souvislosti s průběhem těchto procesů měřeny. Výstupy: Zlepšení jak v oblasti procesů, které se v odděleních odehrávají, tak ve způsobu jejich měření, což obé vede vedle dalších přínosů zejména ke zvýšení produktivity a růstu spokojenosti zákazníka. Závěr: Práce nabízí ojedinělý vhled do problematiky systémů měření výkonnosti v centrech sdílených služeb; žádný z doposud prováděných průzkumů nebyl zaměřen na procesy řízení závazků vůči dodavatelům a oddělení nákupu. Jsou diskutovány jak kvantitativní, tak i kvalitativní ukazatele, a na základě této diskuze jsou navrhována realizovatelná zlepšení.
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Svoboda, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v prostředí center sdílených služeb, a to zejména jeho externí částí v podobě získávání studentů a absolventů vysokých škol. Jejím hlavním cílem je navrhnout vylepšení strategie personálního marketingu konkrétní společnosti. K tomu účelu jsou v teoretické části definovány klíčové pojmy v oblasti personálního marketingu jako pověst zaměstnavatele a employer branding a také v oblasti center sdílených služeb neboli Shared Services Centers (SSC). Po definování toho pojmu je popsán sektor sdílených podnikových služeb v ČR, pro zdůvodnění jejich potřeby provádět efektivní personální marketing zaměřený na studenty a absolventy. V praktické části je provedeno zhodnocení současného přístupu společnosti k personálnímu marketingu analýzou jeho jednotlivých prvků a pomocí porovnání s konkurencí. Poté jsou na základě dotazníkového šetření mezi cílovými skupinami vyvozeny doporučení pro úpravu současné strategie HR marketingu zkoumané společnosti.
Využití center sdílených služeb v účetnictví
Janasová, Barbora ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Procházka, David (oponent) ; Kovanicová, Dana (oponent)
Disertační práce se podrobně zabývá hlavními aspekty využívání center sdílených služeb v oblasti účetnictví z pohledu uživatelské jednotky. Na základě analýzy aplikovatelných teoretických konceptů vyvozuje hypotézy v oblasti druhů účetních služeb vhodných pro přesun do center sdílených služeb, lokalit, formy vlastnictví a výsledných efektů. Hypotézy jsou ověřovány pomocí empirického výzkumu a testovány adekvátními statistickými metodami. Práce je určena manažerům společností, kteří uvažují o využití center sdílených služeb, případně pracovníkům, kteří tato centra již využívají a chtěli by svůj koncept z různých důvodů vylepšit.
Racionalizace podpůrných služeb a centra sdílených služeb
Fojtík, Aleš ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Mansfeld, David (oponent)
Optimalizace procesů se stalo běžnou praxí a převážně pro společnosti, které jsou orientovány na trh. Zaměření na podporu služeb obecně začne až poté, co je potenciál pro úspory díky optimalizaci hlavních činností plně využit. Rozvíjející se trend posledních deseti let představuje rozvoj center sdílených služeb, které mohou nabídnout ve spojení s výše uvedenými komponenty a  offshoringem mnohem důležitější úspory nákladů. Cílem práce bylo připravit komplexní materiál představující komplexní přehled o činnosti optimalizace procesů a popsat centra sdílených služeb jako speciální možnost optimalizace, která umožňuje maximalizaci výhod optimalizace podpůrných služeb. Problém, který je řešena v práci, by měl odpovědět na otázku, zda výběrová kritéria optimalizace projektu byly ovlivněny finanční krizí, a co je nyní jiné.
Začlenění ČR do globální outsourcingové sítě z pohledu společnosti Accenture
Haas, Otto ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Prčíková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o pozici ČR jako destinaci pro přesun podnikových procesů. Zaměřuje se na odvětví business process outsourcingu a centra sdílených služeb. Cílem této práce je dokázat hypotézu, že ČR je přednostně využívána pro podporu evropských podnikatelských aktivit, a to konkrétně na příkladu společnosti Accenture, která je vedoucím poskytovatelem služeb outsourcingu ve střední Evropě. Práce definuje základní aspekty pro přesun podnikových procesů do zahraničí, hodnotí konkurenceschopnost ČR v porovnání s ostatními zeměmi regionu a Indií, která je v souhrnném hodnocení pro sdílené služby nejpřitažlivější. Hypotéza je následně ověřena na reálných datech ze společnosti Accenture v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.