Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Podnikatelský záměr - Společnost poskytující cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru v odvětví cateringových služeb. Předmětná práce sestává ze dvou hlavních částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Myslivna
Izák, Filip ; Mazuch, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá problematikou kvality poskytovaných služeb hotelu Myslivna Brno. Jedná se o hotel, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné pomocí řady opatření zvýšit. Při zpracovávání práce jsem vycházel z reálných ekonomických, provozních i technických dat realizovaných v rámci současného provozu hotelu Myslivna. V návrhové části předkládám opatření, která mohou vést k rostoucímu trendu obsazenosti a kvalitě poskytovaných služeb. Pro realizaci návrhů je zapotřebí vynaložit značné množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přinést pozitivní efekt ve fungování a prosperitě celého hotelu Myslivna.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu U Hraběnky
Kumbárová, Ludmila ; Píza, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování a kvalitu poskytovaných služeb v existujícím hotelu na Vysočině v Telči. Jedná se o zařízení, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné řadou opatření zvýšit. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních poskytnutých ekonomických, provozních i technických údajů realizovaných v rámci současného provozu hotelu. V návrhové části pak předkládám řadu opatření, které mohou vést ke zvýšení obsazenosti, i ostatních poskytovaných současných služeb. Jsem si vědoma, že pro jejich realizaci bude nutno vytvořit nemalé množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přivést celkový efekt ve fungování většího povědomí a prosperitě celého hotelu.
Podnikatelský záměr - Společnost poskytující cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru v odvětví cateringových služeb. Předmětná práce sestává ze dvou hlavních částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového plánu existujícího podniku Pražská kavárna a doporučuje marketingovou strategii pro další období. Hlavním cílem je na základě získaných teoretických poznatků a informací z analýzy současného marketingu navrhnout nový marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018. Dílčími cíli je provést situační analýzu kavárny (makro, mikro a vnitřního prostředí), charakterizovat její marketingový mix, určit body pro zlepšení a rozpracovat z nich vyplývající nové cíle a strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol na teoretickou a praktickou část. První část práce se věnuje teorii strategického plánování a specifikám marketingu v pohostinství včetně aktuálních trendů ve stravovacích službách. V druhé části jsou teoretické postupy aplikovány při zhodnocení současné marketingové strategie podniku a navrhování nového marketingového plánu.
Nové trendy v nabídce gastronomických služeb
Zelenková, Simona ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast zdravého stravování a alternativních výživových stylů nebo směrů ve stravovacích zařízeních. Cílem práce je analyzovat trh z hlediska nabídky stravovacích služeb zaměřených na alternativní výživové směry v centru hlavního města a také z hlediska spotřebitelské poptávky po těchto službách. Teoretická část obsahuje charakteristiku použitých pojmů, popisuje stravování jako proces zajištění výživy a zejména základní a některé specializované proudy alternativních výživových stylů. Vlastní výzkum je tvořen ze dvou částí. První sekce je věnována analýze nabídky stravovacích služeb v centru Prahy se zaměřením na alternativní výživové směry. Spotřebitelskou poptávkou po těchto službách, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření, se zabývá druhá sekce praktické části.
Kvalita gastronomických služeb
Hupik, Andrea ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Daňková, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o kvalitě nabízených služeb v gastronomii. Cílem této práce je analýza vnímání kvality gastronomických služeb a následná tvorba návrhů na jejich možné zlepšení. V teoretické části práce jsou definovány pojmy gastronomie, gastronomické služby a kvalita. Následně je popsán také jejich vývoj a historie. Praktickou část tvoří průzkum na téma vnímání kvality gastronomických služeb a rozhovor s profesionálním kuchařem Romanem Vaňkem. Součástí jsou také možné návrhy na zvýšení kvality v oblasti gastronomie, vzniklé na základě výsledků z vyhodnocení průzkumu a poznatků z rozhovoru.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Myslivna
Izák, Filip ; Mazuch, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá problematikou kvality poskytovaných služeb hotelu Myslivna Brno. Jedná se o hotel, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné pomocí řady opatření zvýšit. Při zpracovávání práce jsem vycházel z reálných ekonomických, provozních i technických dat realizovaných v rámci současného provozu hotelu Myslivna. V návrhové části předkládám opatření, která mohou vést k rostoucímu trendu obsazenosti a kvalitě poskytovaných služeb. Pro realizaci návrhů je zapotřebí vynaložit značné množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přinést pozitivní efekt ve fungování a prosperitě celého hotelu Myslivna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.