Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Založení malého podniku
Teršl, Michal ; Kostelník, Milan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vypracování kroků nutných k založení podniku. V první části práce charakterizuji teoretické pozadí, ve kterém se primárně zaměřím na charakteristiku jednotlivých analýz včetně modelu CANVAS. Ve druhé části se zaměřím na analýzu trhu, na kterém bude podnik působit, charakteristiku vnějšího prostředí a pokusím se vystihnout princip nabízeného produktu, který je předmětem obchodní činnosti budoucího podniku. V návrhové části přistoupím k variantnímu řešení jednotlivých obchodních modelů, které jsou úzce spjaty s výsledky SWOT matice analytické části. V další části provedu komplexní hodnocení jednotlivých variant dle principu BSC a v závěru praktické části provedu návrh kroků nutných k založení podniku využívajícího výsledný obchodní model.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Základní metody start-up projektu
SCHREIB, Vladimír
Tématem této bakalářské práce je představení základních metod start-upu, které mohou zásadně pomoci při vytváření nových podnikatelských projektů, ale mohou být přínosné i pro projekty, které již probíhají a denně čelí různým problémům. Práce popisuje vývoj startupů pomocí smyčky zpětné vazby, která společně s dalšími metodami uvedenými v práci napomáhá projektům přizpůsobovat se včas a zároveň dělat rychlé změny. A díky těmto skutečnostem mohou být start-upy tak dynamickými a zajímavými možnostmi podnikání. Výzkum je navržen tak, aby na základě dat od startupistů ukázal nejčastěji používané metody skutečných start-up projektů.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Založení malého podniku
Teršl, Michal ; Kostelník, Milan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vypracování kroků nutných k založení podniku. V první části práce charakterizuji teoretické pozadí, ve kterém se primárně zaměřím na charakteristiku jednotlivých analýz včetně modelu CANVAS. Ve druhé části se zaměřím na analýzu trhu, na kterém bude podnik působit, charakteristiku vnějšího prostředí a pokusím se vystihnout princip nabízeného produktu, který je předmětem obchodní činnosti budoucího podniku. V návrhové části přistoupím k variantnímu řešení jednotlivých obchodních modelů, které jsou úzce spjaty s výsledky SWOT matice analytické části. V další části provedu komplexní hodnocení jednotlivých variant dle principu BSC a v závěru praktické části provedu návrh kroků nutných k založení podniku využívajícího výsledný obchodní model.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.