Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.
Vyhledávací studie přeložky silnice I/34 Božejov-Pelhřimov
Stejskal, Roman ; Chaker, Manar (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Vyhledávací studie obchvatu obcí Myslotín, Ondřejov, Ústrašín jenž je součástí přeložky I/34 (mezinárodní tah E551). Komunikace je vedena v extravilánu a bude navazovat na plánovaný obchvat Pelhřimova. Obsahem práce je zpracování tří variant s podrobným rozborem nejvýhodnější varianty.
Způsoby využití by-passových cementářských odprašků v technologii stavebních hmot
Sikorová, Věra ; Koplík, Jan (oponent) ; Kalina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití by-passových cementářských odprašků v technologii stavebních hmot. By-passové odprašky byly upraveny tak, aby došlo k odstranění chloridů a mohly být poté použity do různých druhů cementů jako doplňující složka v množství 0–5 hm. % dle normy ČSN EN 197-1. Byly stanoveny vlastnosti odprašků před i po odstranění chloridů a po začlenění by-passových odprašků do cementu byly stanoveny vlastnosti čerstvých a ztvrdlých cementových past a malt. Bylo zjištěno, že upravené by-passové odprašky po začlenění do cementu splňují požadavky normy ČSN EN 197-1.
Parní turbina s ejektorem
Slezáková, Iveta ; Ing.Drahomír Maša (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sladění spolupráce turbiny s ejektorem pracujícím společně do parní sítě. Práce obsahuje informace o těchto zařízeních i historický vývoj zařízení. Podstatou diplomové práce je termodynamický výpočet a návrh hlavních parametrů a rozměrů turbiny a ejektoru. Po té následuje výpočet celé soustavy turbiny s ejektorem a následně je proveden výpočet režimu turbiny při regulaci by- passem a porovnání výkonu systému s ejektorem a by-passem.
Vyhledávací studie obchvatu Rousínova
Sáček, Marek ; Rybák, Vít (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vyhledávací studie obchvatu silnice II/430, která prochází intravilánem města Rousínova. Důvodem je snížení intenzity dopravy a s tím související snížení negativních vlivů dopravy a zvýšení bezpečnosti. Výsledkem práce je vypracování pěti variant, ze kterých byla následně vybrána pouze jedna k podrobnějšímu zpracování.
Způsoby využití by-passových cementářských odprašků v technologii stavebních hmot
Sikorová, Věra ; Koplík, Jan (oponent) ; Kalina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití by-passových cementářských odprašků v technologii stavebních hmot. By-passové odprašky byly upraveny tak, aby došlo k odstranění chloridů a mohly být poté použity do různých druhů cementů jako doplňující složka v množství 0–5 hm. % dle normy ČSN EN 197-1. Byly stanoveny vlastnosti odprašků před i po odstranění chloridů a po začlenění by-passových odprašků do cementu byly stanoveny vlastnosti čerstvých a ztvrdlých cementových past a malt. Bylo zjištěno, že upravené by-passové odprašky po začlenění do cementu splňují požadavky normy ČSN EN 197-1.
Parní turbina s ejektorem
Slezáková, Iveta ; Ing.Drahomír Maša (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sladění spolupráce turbiny s ejektorem pracujícím společně do parní sítě. Práce obsahuje informace o těchto zařízeních i historický vývoj zařízení. Podstatou diplomové práce je termodynamický výpočet a návrh hlavních parametrů a rozměrů turbiny a ejektoru. Po té následuje výpočet celé soustavy turbiny s ejektorem a následně je proveden výpočet režimu turbiny při regulaci by- passem a porovnání výkonu systému s ejektorem a by-passem.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.