Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Právní aspekty založení a vzniku obchodních společností
Tihlaříková, Jana ; Hladíková, Irena (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními společnostmi, speciálně pak problematikou založení a vzniku obchodních společností, na kterou nahlíží nejen z právního, ale i daňového a účetního hlediska. Kromě základních informací o daném tématu obsahuje také výhody a nevýhody jednotlivých právních forem obchodních společností a cenné poznatky o finanční a časové náročnosti celé problematiky z praxe.
Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Sochová, Kristina ; Šimeček, Filip (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracovávána pro společnost Telefónica Czech Republic, a.s., která je poskytovatelem telekomunikací. Prostřednictvím analýzy současného stavu a dotazníkového šetření hodnotí stav marketingové komunikace. Obsahuje též návrhy, které by vedly k rozvoji marketingové podpory prodeje společnosti.
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Renč, Miroslav ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá uvedením nové odrůdy vína na trh. Konkrétně se jedná o rodinné vinařství Kadrnka, které produkuje typické i nové odrůdy vín. Má práce vychází z konkrétních podkladů, analýzy prostředí a uplatnění veškerých informací a znalostí, které jsem získal během studia.
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Renč, Miroslav ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá uvedením nové odrůdy vína na trh. Konkrétně se jedná o rodinné vinařství Kadrnka, které produkuje typické i nové odrůdy vín. Má práce vychází z konkrétních podkladů, analýzy prostředí a uplatnění veškerých informací a znalostí, které jsem získal během studia.
Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Sochová, Kristina ; Šimeček, Filip (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracovávána pro společnost Telefónica Czech Republic, a.s., která je poskytovatelem telekomunikací. Prostřednictvím analýzy současného stavu a dotazníkového šetření hodnotí stav marketingové komunikace. Obsahuje též návrhy, které by vedly k rozvoji marketingové podpory prodeje společnosti.
Právní aspekty založení a vzniku obchodních společností
Tihlaříková, Jana ; Hladíková, Irena (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními společnostmi, speciálně pak problematikou založení a vzniku obchodních společností, na kterou nahlíží nejen z právního, ale i daňového a účetního hlediska. Kromě základních informací o daném tématu obsahuje také výhody a nevýhody jednotlivých právních forem obchodních společností a cenné poznatky o finanční a časové náročnosti celé problematiky z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.