Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adapting Service Interfaces when Business Processes Evolve
Kudelas, Vladimír ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Richta, Karel (oponent)
V prezentovanej práci študujeme odvodenie optimálnych komunikačných XML schém pre daný konceptuálny model business procesu, doplnený o konceptuálny model vymieňaných dát a vplyv zmeny užívateľských požiadaviek na odvodenú XML schému. Práca obsahuje prehľad dôležitých problémov spojených s touto témou. Taktiež popisuje už existujúce prístupy k týmto problémom. Práca detailnejšie rozoberá konkrétne odvodenie optimálnej XML schémy. Prístup predstavený v tejto práci ukazuje možnosť modelovania vymieňaných dát spolu s konceptuálnym modelom business procesu. Práca ďalej popisuje, ako automaticky odvodiť konkrétnu XML schému z daného konceptuálneho modelu vymieňaných dát. V neposlednom rade, práca obsahuje prototypovú implementáciu uvedeného riešenia.
Adapting Service Interfaces when Business Processes Evolve
Kudelas, Vladimír ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Richta, Karel (oponent)
V prezentovanej práci študujeme odvodenie optimálnych komunikačných XML schém pre daný konceptuálny model business procesu, doplnený o konceptuálny model vymieňaných dát a vplyv zmeny užívateľských požiadaviek na odvodenú XML schému. Práca obsahuje prehľad dôležitých problémov spojených s touto témou. Taktiež popisuje už existujúce prístupy k týmto problémom. Práca detailnejšie rozoberá konkrétne odvodenie optimálnej XML schémy. Prístup predstavený v tejto práci ukazuje možnosť modelovania vymieňaných dát spolu s konceptuálnym modelom business procesu. Práca ďalej popisuje, ako automaticky odvodiť konkrétnu XML schému z daného konceptuálneho modelu vymieňaných dát. V neposlednom rade, práca obsahuje prototypovú implementáciu uvedeného riešenia.
Návrh řešení Business Rule Engine
Zaplatílek, Jakub ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Komárek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice přístupu orientovaného na byznys pravidla a s ním spojené technologické aspekty. Cílem je čtenářům přiblížit tento relativně nový pohled na problematiku. Práce obsahuje základní definice a doporučení pro tento koncept a technologii. Součástí práce je souhrn teoretického základu včetně definice důležitých pojmů. Jsou zde zdůrazněny hlavní přínosy plynoucí z využití tohoto přístupu a souvisejících technologií převážně z pohledu zástupců byznysu. Práce také zkoumá vztah mezi byznys pravidly, procesy a workflow. Pro analýzu a návrh informačních systémů jsou v současnosti typické dva, dnes již klasické, přístupy - strukturovaný a objektový. V souvislosti s analýzou a návrhem informačních systémů (a nejen s nimi) se hovoří i o přístupu orientovaném na pravidla. Praktická část práce představuje návrh implementace aplikace využívající Rule Engine pomocí funkční specifikace modulu pro práci s byznys pravidly. V technologické části jsou vyspecifikovány základní přístupy implementace Rule Enginu v IS/ICT architektuře organizace. Je zde představena metodika společnosti ILOG pro tvorbu pravidel a systému, který s nimi pracuje. Součástí práce je i představení nástroje společnosti ILOG pro návrh, vývoj, implementaci a testování systému orientovaného na byznys pravidla. Tímto nástrojem je JRules.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.