Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie Employer Brandingu
ŠUBOVÁ, Nikola
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnocení systému Employer Brandingu a formulace strategického přístupu včetně navržení strategie vedoucí ke zlepšení současného stavu ve vybrané organizaci. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů spojených s budováním značky zaměstnavatele, definici nástrojů a možnosti měření Employer Brandingu a popisu sociálních sítí. V praktické části je provedena analýza současného stavu Employer Brandingu ve vybrané organizaci, analýza dotazníkových šetření, analýza využívání profilů na sociálních sítích, analýza SWOT, která je vyhodnocena pomocí metody párového srovnání za pomoci Fullerova trojúhelníku. Výstupem práce jsou tři navržené strategie, z nichž je na základě výsledků nejvhodnější podrobněji vypracována a doporučena.
Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.
Amlerová, Johana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Vokálek, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je vyhodnocena úspěšnost budování značky zaměstnavatele v této firmě. Kromě toho je dotazník zaměřen na preference studentů při výběru zaměstnavatele, z čehož jsou pak vyvozeny nejlepší způsoby, kterými je vhodné značku budovat. Cílem práce je na základě výstupů z dotazníků zhodnotit strategii firmy AIMTEC, kterou v rámci Employer brandingu uplatňuje, a představit návrhy k posílení Employer brandu této společnosti.
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
Dáňová, Kateřina ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Malafová, Tereza (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Heineken Česká republika. Cílem teoretické části je na základě zahraniční i české odborné literatury a tematických článků shrnout a popsat hlavní pojmy a přístupy týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Praktická část bude zaměřena na analýzu employer brandingu ve společnosti Heineken Česká republika. Informace o budování značky zaměstnavatele ve společnosti budou zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů s jednotlivými důležitými aktéry společnosti, kteří hrají zásadní roli ve vytváření značky zaměstnavatele prostřednictvím interně i externě zaměřených aktivit. Závěrem bude vyhodnocení této problematiky, identifikace nedostatků a příležitostí a následné doporučení možných kroků ke zlepšení.
Budování značky zaměstnavatele na příladu globální společnosti působící v ČR
Baraćová, Kristina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Zajacová, Zuzana (oponent)
Cílem tote práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje pro budování a posilování značky zaměstnavatele (employer brand) ve vnějším trhu práce, a interně mezi zaměstnanci. Dále aplikovat teorii budování značky zaměstnavatele na konkrétním podniku. Teoretická část práce je zaměřena vymezení značky jako takovoé, její teorie a složek, korporátní značky a následně definici a koncept značky zaměstnavatele, jeho součástí a způsobů budování značky zaměstnavatele. Metodika práce se skládá z analýzy vybrané literatury a prací na toto téma a veřejně dostupných informace o vybrané společnosti. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní společnosti a budování její značky jako zaměstnavatele pomocí externího a interního dotazníkového výzkumu.
Personální marketing Hewlett-Packard, s. r. o.
Fiedlerová, Tereza ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Barcalová, Marcela (oponent)
Předmětem diplomové práce "Personální marketing Hewlett-Packard, s.r.o." je analýza uplatnění personálního marketingu v podniku a vnímání značky společnosti mezi studenty/čerstvými absolventy vysokých škol a návrh na zlepšení činností v jednotlivých oblastech řízení lidských zdrojů. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé činnosti personálního marketingu podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu stavu personálního marketingu ve společnosti. V závěru jsou navržena doporučení pro řešení zjištěných problémů a nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.