Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulační strategie včelstev
Klimecká, Alena ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, implementovat a otestovat hru inspirovanou životem včel. Návrh je zpracován na základě prostudovaných dat o biologii včel a již existujících hrách na toto téma. Implementace je provedena v enginu Unity v jazyce C\#. Hra je tvořena výukovou kampaní a samotnou hrou, která obsahuje mechaniky, jako je například pohyb jednotek, boj s nepřáteli, stavba objektů, generování prostoru a průzkum. Výsledkem je strategická hra ve 2D prostředí, která se snaží nejen o poskytnutí herního zážitku, ale také o výuku v oblasti života včel.
Izraelská národní identita v písních No'omi Šemer
Kuželová, Mariana ; Sládek, Pavel (vedoucí práce) ; Menachem Zoufalá, Marcela (oponent)
Tato práce si klade za cíl zachytit motivy izraelské národní identity v písňových textech izraelské textařky a skladatelky Noʿomi Šemer (1930-2004) z jejího tvůrčího období do roku 1967. První kapitola pojednává o dějinách hebrejské ideologické písně od konce 19. století do 60. let 20. století. Druhá kapitola se zabývá těmi biografickými prvky a politickými názory Noʿomi Šemer, které jsou relevantní pro pochopení její tvorby. Dále jsou představeny metody a výsledky analýzy autorčiných textů, kterou provedl Michael Gadish, a z níž tato práce do jisté míry čerpá. V této kapitole je rovněž popsán vztah mezi tvorbou Noʿomi Šemer a izraelskou národní identitou její doby. Poslední kapitola se zaměřuje na nejvýraznější motivy autorčiny tvorby, kterými jsou biblické motivy, motiv vojáka a motiv budování. Každému z těchto motivů je věnována samostatná podkapitola, ve které je na ukázkách písňových textů předvedeno, jakým způsobem autorka s danými motivy nakládá. Práce je doplněna o obrazové přílohy, které dokazují přítomnost zmíněných motivů i v tehdejší izraelské vizuální kultuře. V závěru se práce snaží navrhnout možné příčiny relevance těchto motivů v kultuře a identitě tehdejší izraelské společnosti.
Izraelská národní identita v písních No'omi Šemer
Kuželová, Mariana ; Sládek, Pavel (vedoucí práce) ; Menachem Zoufalá, Marcela (oponent)
Tato práce si klade za cíl zachytit motivy izraelské národní identity v písňových textech izraelské textařky a skladatelky Noʿomi Šemer (1930-2004) z jejího tvůrčího období do roku 1967. První kapitola pojednává o dějinách hebrejské ideologické písně od konce 19. století do 60. let 20. století. Druhá kapitola se zabývá těmi biografickými prvky a politickými názory Noʿomi Šemer, které jsou relevantní pro pochopení její tvorby. Dále jsou představeny metody a výsledky analýzy autorčiných textů, kterou provedl Michael Gadish, a z níž tato práce do jisté míry čerpá. V této kapitole je rovněž popsán vztah mezi tvorbou Noʿomi Šemer a izraelskou národní identitou její doby. Poslední kapitola se zaměřuje na nejvýraznější motivy autorčiny tvorby, kterými jsou biblické motivy, motiv vojáka a motiv budování. Každému z těchto motivů je věnována samostatná podkapitola, ve které je na ukázkách písňových textů předvedeno, jakým způsobem autorka s danými motivy nakládá. Práce je doplněna o obrazové přílohy, které dokazují přítomnost zmíněných motivů i v tehdejší izraelské vizuální kultuře. V závěru se práce snaží navrhnout možné příčiny relevance těchto motivů v kultuře a identitě tehdejší izraelské společnosti.
Budování značky firmy Partners for Life Planning
Švehla, Adam ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šindelář, Martin (oponent)
1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučení
Budování značky
Novotná, Andrea ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce seznámuje čtenáře se základními informacemi týkající se brandbuildingu, mapuje prvky a všechny aspekty ovlivňující budování hodnoty značky Activia a hodnotí je dle kritérií pro budování hodnoty značky. Poslední část se věnuje provední vlastního výzkumu značky (image, osobnost, průzkum reklam, obecná zjištění týkající se top of mind značek, aspektů ovlivňujících výběr jogurtového výrobku apod.).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.