Název:
Budování značky firmy Partners for Life Planning
Překlad názvu:
Brand Management of Partners of Life Planning
Autoři:
Švehla, Adam ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šindelář, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] 1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučení1.Introduction: Market position, ways to manage the brand 2.General terms 3.Partners 4.Conclusion: classification, recommendations
Klíčová slova:
budování; partners; značky; Brand; Management; Partners
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24451