Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jízdní dynamika motocyklů
Šplíchal, David ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Jízdní dynamika motocyklů zachycuje vznik a vývoj motocyklů, popis druhů motocyklů, konstrukční prvky a techniku správné jízdy na motocyklu. Cílem této práce je připravit, provést a vyhodnotit experimenty zaměřené na měření brzdného zpomalení a příčného přemístění motocyklů. Před samostatným zpracováváním naměřených dat je navržena teoretická metodika pro měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. K tomu je zapotřebí množství motocyklů, zkušených jezdců, dvou kamer, měřicího přístroje a přesně rozměřených čar. Poté je provedeno a následně vyhodnoceno měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. K výstupům této práce patří krom videí také přehled hodnot příčného zrychlení, časy příčného přemístění, nebo výstupní hodnoty podélného zpomalení dosahované při brzdění motocyklů.
Analýza doby příčného přemístění motocyklů
Friedel, Daniel ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Analýza doby příčného přemístění motocyklů zachycuje vznik a vývoj motocyklů, popis jejich typů, konstrukčních prvků a techniku správné jízdy na motocyklu. Hlavním cílem této práce však je zorganizovat a provést měření příčného přemístění a brzdného zpomalení motocyklů. Tyto hodnoty poslouží pro práci soudních znalců. Před samotným zpracováním je navržena metodika pro měření příčného přemístění motocyklů pomocí dvou kamer a dlouhých přesně odměřených čar. Poté je provedeno a vyhodnoceno samotné měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. Mezi výstupy této práce tak patří stanovení hodnoty příčného zrychlení, potřebné pro výpočet nejkratší doby příčného přemístění motocyklů a soubor 96 zpracovaných videí průběhů měření pro názornou ukázku všech fází příčného přemístění při jízdě na motocyklu.
Vliv hloubky dezénové drážky na dosažitelné zpomalení vozidla
Kejíková, Barbora ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Práce je věnována pneumatikám osobních automobilů. Teoretická část zahrnuje popis výroby, konstrukce a parametrů pneumatik. Praktická část je tvořena experimentálním měřením, jehož cílem je zjistit vliv hloubky dezénu na brzdné zpomalení vozidla. Nejprve se zaměřuje na přípravu podmínek měření, s následným zpracováním a vyhodnocením získaných dat.
Jízdní dynamika motocyklů
Šplíchal, David ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Jízdní dynamika motocyklů zachycuje vznik a vývoj motocyklů, popis druhů motocyklů, konstrukční prvky a techniku správné jízdy na motocyklu. Cílem této práce je připravit, provést a vyhodnotit experimenty zaměřené na měření brzdného zpomalení a příčného přemístění motocyklů. Před samostatným zpracováváním naměřených dat je navržena teoretická metodika pro měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. K tomu je zapotřebí množství motocyklů, zkušených jezdců, dvou kamer, měřicího přístroje a přesně rozměřených čar. Poté je provedeno a následně vyhodnoceno měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. K výstupům této práce patří krom videí také přehled hodnot příčného zrychlení, časy příčného přemístění, nebo výstupní hodnoty podélného zpomalení dosahované při brzdění motocyklů.
Vliv hloubky dezénové drážky na dosažitelné zpomalení vozidla
Kejíková, Barbora ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Práce je věnována pneumatikám osobních automobilů. Teoretická část zahrnuje popis výroby, konstrukce a parametrů pneumatik. Praktická část je tvořena experimentálním měřením, jehož cílem je zjistit vliv hloubky dezénu na brzdné zpomalení vozidla. Nejprve se zaměřuje na přípravu podmínek měření, s následným zpracováním a vyhodnocením získaných dat.
Analýza doby příčného přemístění motocyklů
Friedel, Daniel ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Analýza doby příčného přemístění motocyklů zachycuje vznik a vývoj motocyklů, popis jejich typů, konstrukčních prvků a techniku správné jízdy na motocyklu. Hlavním cílem této práce však je zorganizovat a provést měření příčného přemístění a brzdného zpomalení motocyklů. Tyto hodnoty poslouží pro práci soudních znalců. Před samotným zpracováním je navržena metodika pro měření příčného přemístění motocyklů pomocí dvou kamer a dlouhých přesně odměřených čar. Poté je provedeno a vyhodnoceno samotné měření příčného přemístění a brzdného zpomalení. Mezi výstupy této práce tak patří stanovení hodnoty příčného zrychlení, potřebné pro výpočet nejkratší doby příčného přemístění motocyklů a soubor 96 zpracovaných videí průběhů měření pro názornou ukázku všech fází příčného přemístění při jízdě na motocyklu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.