Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Tvorba systému pro obchodování a automatizaci činností v Ogame
Čarek, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Švarc, David (oponent)
Cílem práce je vytvořit automatizovaný systém, který je schopen ovládat základní prvky hry a je tak nápomocen hráči při jejím hraní. Práce si klade za úkol vytvořit program pro automatizací online hry Ogame za účelem odstranění opakovaných a nudných činností ve hře, což umožní větší prostor pro strategii, diplomacii a zejména omezí nutnost být osobně nonstop ve hře. Práce je zaměřena zejména na automatizované provádění rutinních operací, jenž jsou prováděny bez ohledu na přítomnost hráče a denní dobu. V průběhu práce jsou voleny různé koncepty, které reagují na aktuální potřebu činností. Jsou použity například JavaScript, PHP, Bash, HTML, CSS, MySql, Python a Visual Basic. Díky úspěchu bylo možné založit virtuální banku pro hru, díky čemuž se značně rozšířily možnosti i ostatních hráčů a zvýšila celková hratelnost hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.